Lasse`s logg: Kawasaki Z H2 2020
-
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Lasse`s logg: Z1000SX :)
Skal stemme på millimeteren, ja. 

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- lasse_hansen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Såpass, hvordan skal jeg få justert det 100% likt på hver side da? Og hva om merkene på svingarmen ikke er helt 100% 

-
- Motorsykkelen din: KTM
Du har jo en strek på akslingen (som følger hjulet bakover) på hver side, og mange streker på svingarmen på hver side.
Bare til å sjekke at streken på akslingen er like langt bak (f.eks. 4 streker) på svingarmen?
Bare til å sjekke at streken på akslingen er like langt bak (f.eks. 4 streker) på svingarmen?

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- lasse_hansen
På kawasakien så er det litt annen form for justering.. Man løsner en skrue på toppen bakpå svingarmen på hver side.. Så kan man vri det hjulet du ser på bilde rundt.. Og dermed justerer man kjede.. Da flytter man samtidig begge sider.. Men om disse ikke går parallelt, så må man løsne hjulbolten i midten, for så å justere det andre.. Vanskelig å forklare... og jeg synes det er veldig vanskelig å få justert det helt likt på hver side egentlig

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Tomgsx-r
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
Ser ut som om Db-killeren fortsatt er montert?
- lasse_hansen
Nope, db-killer er fjernetTomgsx-r skrev:Ser ut som om Db-killeren fortsatt er montert?

- Tomgsx-r
Ah, okay
Så bare skruen

Så bare skruen

- lasse_hansen
hehe, ja det sto i bruksanvisningen at skruene skulle settes inn igjen etter at killeren var tatt ut, av en eller annen grunnTomgsx-r skrev:Ah, okay![]()
Så bare skruen![]()

Få deg denne du: http://www.monsterbike.no/Default.aspx? ... ductID=823" onclick="window.open(this.href);return false;
Blir ikke mer på millimeteren enn det. Så kan du drite i merkene på sykkelen.
Blir ikke mer på millimeteren enn det. Så kan du drite i merkene på sykkelen.
- Tomgsx-r
Hmmlasse_hansen skrev:hehe, ja det sto i bruksanvisningen at skruene skulle settes inn igjen etter at killeren var tatt ut, av en eller annen grunnTomgsx-r skrev:Ah, okay![]()
Så bare skruen![]()

- lasse_hansen
Re: Re: Lasse`s logg: Z1000SX :)
Jeg fikk med skruer jeg, som skulle settes inn når db killer ble fjernet. Altså, den skruen som er der nå , er ikke samme som holder killeren på plass
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Er nok for å beskytte gjengene i tilfelle du skal sette den på plass igjen en gang.
- lasse_hansen
Wee, sol ute.. Sitter nå å venter på kona skal komme ifra butikken med grillmaten, så blir det å grille.. Så blir det en liten mc tur gitt
Hvor turen går hen er foreløpig ukjent, men det er jo freddan jo, og sol
weeeeee..
Nå blir det forresten den 145`te turen med sykkelen, og åssen jeg vet det? Biltilsynet sa det, når jeg ringte å skulle bestille nytt vognkort... For hver gang jeg er ute å kjører, så forsvinner vognkortet.. Kan det være at jeg legger det i "dæshbordet" på sykkelen føre hver tur tru?
Det var spøk, men det er vel lov... FRÆDDÆN, SOL, VARMT, GRILL! Kan det bli bedre?
:-)å
GOD HELG folkens! :[-o<

Nå blir det forresten den 145`te turen med sykkelen, og åssen jeg vet det? Biltilsynet sa det, når jeg ringte å skulle bestille nytt vognkort... For hver gang jeg er ute å kjører, så forsvinner vognkortet.. Kan det være at jeg legger det i "dæshbordet" på sykkelen føre hver tur tru?

Det var spøk, men det er vel lov... FRÆDDÆN, SOL, VARMT, GRILL! Kan det bli bedre?

:-)å
GOD HELG folkens! :[-o<
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Re: Lasse`s logg: Z1000SX :)
Grillmat sol og helg er alltid suksess
På vestlandet er det sommer i ukene og pissregn i helgene med temperaturer som kan minne om en mye kaldere årstid.
Håper du har hatt en strålende helg.
Sendt med Note2

På vestlandet er det sommer i ukene og pissregn i helgene med temperaturer som kan minne om en mye kaldere årstid.
Håper du har hatt en strålende helg.
Sendt med Note2
- lasse_hansen
Helgen har ikke vært til å klage på! Blitt noen små turer hit og dit med sykkelen
Foruten igår kveld, da sto sykkelen hele kvelden.. Men det er kanskje like greit, for selv prøvde jeg å holde meg selv på beina, med litt for mye % innabords
Hvordan har helgen din vært da LordShaft?

Foruten igår kveld, da sto sykkelen hele kvelden.. Men det er kanskje like greit, for selv prøvde jeg å holde meg selv på beina, med litt for mye % innabords

Hvordan har helgen din vært da LordShaft?