Han hadde vel litt sprekere dame enn du da, ta vann til matenCarpa skrev:Lurer på om jeg skal kline til med en romantisk middag til helgen![]()

Han hadde vel litt sprekere dame enn du da, ta vann til matenCarpa skrev:Lurer på om jeg skal kline til med en romantisk middag til helgen![]()
Trenger ikke å være så sprek, bare utholdendeTomgsx-r skrev:Han hadde vel litt sprekere dame enn du da, ta vann til matenCarpa skrev:Lurer på om jeg skal kline til med en romantisk middag til helgen![]()
Ser ut til at'n stiller forbredt med ny gummi...Carpa skrev:Trenger ikke å være så sprek, bare utholdendeTomgsx-r skrev:Han hadde vel litt sprekere dame enn du da, ta vann til matenCarpa skrev:Lurer på om jeg skal kline til med en romantisk middag til helgen![]()
![]()
Bare husk å ikke servere Biltema-olje, blir dårlig date av detCarpa skrev:Lurer på om jeg skal kline til med en romantisk middag til helgen![]()
Hehe, det kan jeg forstå. Min største irritasjon er at de ikke gidder å vente til vi har fått på oss skoene og kommet bort for å handle is, så når har jeg sluttet å løpe etter isbiler....SuperMorten skrev:Med mitt skiftarbeid er det like før jeg minelegger veien hvor isbilen kjører.
Sent from my GT-I9300
Og når du får stoppa`n...blir vel isen brutt ?SuperMorten skrev:Med mitt skiftarbeid er det like før jeg minelegger veien hvor isbilen kjører.
Sent from my GT-I9300
Intruder skrev:Og når du får stoppa`n...blir vel isen brutt ?SuperMorten skrev:Med mitt skiftarbeid er det like før jeg minelegger veien hvor isbilen kjører.
Sent from my GT-I9300
Kjenner meg igjen,jobbet skift selv i 30 år...SuperMorten skrev:Intruder skrev:Og når du får stoppa`n...blir vel isen brutt ?SuperMorten skrev:Med mitt skiftarbeid er det like før jeg minelegger veien hvor isbilen kjører.
Sent from my GT-I9300Nei, jeg får bare en kald skulder...
![]()
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
Og idag er du gift med a eller..?Intruder skrev: Kjenner meg igjen,jobbet skift selv i 30 år...
Gikk utover nabojenta en gang---hu smelte kinaputter rett utafor vindu 10 på morran... :-)å
Mannen må jo være i sjokk eller fått i seg noe han ikke har tålt.... :-)åDelta8v skrev:Holdt på å le meg hjel av denne karen![]()
Tydelig at noen har tungt for det![]()
https://www.youtube.com/watch?v=lxoNk0hy_Gg" onclick="window.open(this.href);return false;
Har faktisk gjort det en gang... med en gammel Tempo Corvette med piggdekk.. Det er minst 25 år siden, så da er det bare 75 år igjen da (om 100 år er alt glemt..)Carpa skrev:![]()
![]()
![]()