ZZR'n byttes inn i Triumph Tiger 800 -13 i neste uke.
Blå med std og høyt regulerbart kåpeglass, varmeholker, nebb, dobbeltstøtte og 3*Givi

"Less is more"..

Overraskende!ZZR-Erling skrev:Ja, da er det tid for bytte igjen.
Blå med std og høyt regulerbart kåpeglass, varmeholker, nebb, dobbeltstøtte og 3*Givi
"Less is more"..
AJ skrev:Overraskende!ZZR-Erling skrev:Ja, da er det tid for bytte igjen.
"Less is more"..
Men all grunn til å gratulere med godt valg. Testkjørte en slik i 2011 og opplevde sykkelen som sprek og villig til det meste :-)
Ja, det tor jeg jammen du har rett i!ZZR-Erling skrev:
Nei, du kjørte en XC? den er høyere, har eikefelger og noe mer
Og jeg lurer faktisk på om du har nye Tiger 1050 Sport.Snikkeren skrev:Dette var overraskende, ja.Grattis med nytt jern.![]()
Men, no lurer jeg fælt på om du fikk prøvekjørt 1200`en?
Etterhvert ja! :) Får kanskje henta den i neste uke. Torsdag drar vi på Norgestreffet!Welshen skrev:Den ser jo konge flott ut:) gratulerer. Kommer til smia på søndag med ny doning da????
Nei, de demosyklene til Alf Graarud Motor fyker jo rett ut døra til nye kunder...må være no med de TriumpheneSnikkeren skrev:Dette var overraskende, ja.Grattis med nytt jern.![]()
Nei, skulle side Explorern var solgt, men jaggu ble ikke Sporten også solgt..heheAJ skrev:Og jeg lurer faktisk på om du har nye Tiger 1050 Sport.Snikkeren skrev:Dette var overraskende, ja.Grattis med nytt jern.![]()
Den burde jo passe deg bra