Håper værgudene er med oss og at mange fra forumet tar seg en tur

[img]http://www.smia-mc.org/wp-content/uploa ... 00x224.jpg[/img]
Så du benyttet ikke muligheten og handlet skikkelig sykkel når først Løvaas var der ute altså?Carpa skrev:Må bare si tusen takk til Smia MC som lager slike hyggelige arrangementer![]()
Nanny og jeg koste oss i finværet og fikk hilst på mange medlemmer + et potensielt medlem (om jeg fikk overtalt han..)
Fikk sett litt på noen fine Ducatier og snakket litt med de som hadde standen, spist vafler, drukket kaffe og ikke minst så fikk vi en fin fin kjøretur tur/retur Berger![]()
Foruten de som er med på URbannerbildet traff vi DagZZR, KZ1300, Storm og RuneMC
Keep up the good work
Ja hvor var jeg.... he he noe sent ute grunnet SVÆRT sent ankommet bedre halvdel, så da jeg endelig kom meg avgårde kunne jeg vel egentlig posta denne under "kosetur i kveldinga"..RuneMC skrev:Trivelig vær, trivelige folk og litt Duc'er og andre sykler å titte på.
Hilste på Rogg, Carpa & Nanny, Evike & KnutMorten, Gammelgutt og KZ1300... men hvor ble det av Welshen![]()
...
Nanny og jeg sto og beundret denne (og så litt på festene til Givi koffertene) da eieren kom bort og slo av en prat.
Neida, Carpa det var jo en fin dag med sol og mye å se på langs Drammensfjorden så det å holde fartsgrensene var bare OK.Carpa skrev:Så det var dere som dreiv og hang etter oss en stund altså?
Kjedelig å kjøre bak ei som holder fartsgrensene tenker jeg
Håper du tok turen. Det var åpent i dag. Jeg var på Norgestreffet og var ikke på klubben. Håper du fikk nystekt vaffel og kaffe.Chevy1974 skrev:Er det noko liv på Smia i dag tru? Lurte på å stikke innom ein tur no ganske snart :-)