Det ble ikke tatt så mange bilder av meg denne gangen heller, men jeg fikk filmet noe. Prøver å klippe til en mimre film en av dem første dagene.
Fredagen det var avreise reiste jeg noe tidligere hjem fra jobb, må komme tidlig av gåre tenkte jeg. Tror jeg til slutt kunne reiste ved halv to tiden, ble vist litt heftet av en flått som hadde spist seg fast i puppen min

.
Kjempe flott... Alene hjemme men fikk tak i kona på telefon, og fikk forklart hvor flåttetanga var og hvordan man bruker en slik. Gikk bra til slutt
Da var det godt å sette seg på sykkelen og reise mot Finnskogen. Været var bra, passe kjøletemperatur. Passerte ei liten regnskur på veien mellom Lunner og Gardermoen, akkurat passe for å få frem sommer luktene skikkelig. Syrin, grill lukt, våt asfalt, og kumøkk er en herlig sommerblanding. Kom til Skarnes der jeg hadde vært med å kjørt sandsekker i militæret under storflommen i 1995. Mimret litt over det, og så var jeg plutselig på Kongsvinger. Da var magen sulten og tid for å programmere gps, ble en burger på en bensinstasjon med en kaffe til dessert. Rett før jeg reiste ringte Intruder for å hør hvor jeg var i løypa, det var vist flere av dem andre som hadde ankommet Finnskogen tidlig den dagen som hadde tatt seg en flesketur til Torsby sa han.
Det er ca 3 kvarter fra Kongsvinger og opp til Svullrya, men litt omkjøring ble det på grunn av noen flom stengte veier.
Men hadde en fin motorsykkel tur helt frem der jeg ble møtt av en munter koselig gjeng på dette litt cowboy preget stedet.
På denne originale uterestauranten var det flere som spiste første kvelden
Her er det to Explorere som poserer fremfor en av hyttene vi disponerte. I bakgrunn ser vi den sølvgrå 400, sykkelen med kun 3 hjul
Første kvelden ble vi sittende lenge oppe og det kom stadig noen etterslenger på sykkel. Må jo si det stemningen ble veldig munter etter hvert
Dagen etter, på lørdag reiste dem fleste av oss på tur. Fryken rundt med obligatoriske stoppet på Systembolaget. På vei hjemover til Svullrya sneiet vi verdens største uvær tror jeg, helt svarte skyer og voldsom vind og hagel, men så svingte veien andre veien og vi gikk klar. Var innom den kanskje bare noen få minutter. Ved Torsby delte vi lag, noen reiste opp på Svullrya igjen mens vi var fem stykker som spiste mat i sentrum. Sverige er nok i en egen liga med tanke på bilråning, men egentlig veldig moro å se å høre på dem kjørte rundt i sentrum. Svensktoppar og de merkeligste bilene med muntre ungdom.
På kvelden var det grilling i det store telte på plassen der. Jeg hadde et frafall av et familie medlem denne helga så jeg ble for det meste sittende i telefon under den spise seansen. AJ og kona var sporty og kom på et kort besøk rundt mattid, fikk dessverre ikke snakket noe med dem. Men et banner bilde ble det.
Men det ble til at vi satt ganske lenge oppe på lørdag også.
Her er det Intruder som er på tur.
Dette er den flotte sykkelen til BMWilly. Kjenner jeg nesten ble litt betatt av den sykkelen, ikke veier den mye også må det være en kong sykkel å kjøre på tur med.
Bilde her er tatt i avrusningsgropen før avreise på søndag.
Takk for turen alle sammen, alle var med på å gjøre dette til ei flott treff helg

.