da blir det oppkjøring 21, Juni om alt går etter planen :)
fått vite av AMD Motorsykler at de har sykkelen min den første uka i juni også :)
Det er blad ja. Har abonnement så det kommer noen dager før en i butikken. Men 2-3 uker er verdt å vente på den Duken.Snikendeugle skrev:Nice :)
(Blad eller på nett du leste?)
Ikke lenge til nå.. 2-3 uker forhåpentligvis : )
Har du funnet E-merket i hjelmen? Jeg har samme hjelm å finner ikke noeSnikendeugle skrev:
MEN, noe som plager meg litt; Kjørelæreren min sa at alle hjelmer skal være E-Merket, og at det godt kan hende en blir spurt om å vise E merkingen til sensor på oppkjøring. Dette er jo ikke noe problem i seg selv, bortsett fra at vi ikke klarte å finne noen E-merking på selve hjelmen annet enn på visiret. Det er en Schubert C3 Pro hjelm, og jeg er 99.9% Sikker på at merkingen er et eller annet lurt sted (jeg har ikke tatt den helt fra hverandre for å finne merkingen enda, bare løftet litt her og der og sett under).. Noen som vet _hvor_ merkingen sitter på denne hjelmen, eventuelt avkrefte at noen noengang blir spurt om å vise til E-merking av hjelm på oppkjøring?
Har du sett bak på hjelmen, der står det kanskje "DOT ECE 22/05" på et klistremerke e.lStutte skrev:Har du funnet E-merket i hjelmen? Jeg har samme hjelm å finner ikke noeSnikendeugle skrev:
MEN, noe som plager meg litt; Kjørelæreren min sa at alle hjelmer skal være E-Merket, og at det godt kan hende en blir spurt om å vise E merkingen til sensor på oppkjøring. Dette er jo ikke noe problem i seg selv, bortsett fra at vi ikke klarte å finne noen E-merking på selve hjelmen annet enn på visiret. Det er en Schubert C3 Pro hjelm, og jeg er 99.9% Sikker på at merkingen er et eller annet lurt sted (jeg har ikke tatt den helt fra hverandre for å finne merkingen enda, bare løftet litt her og der og sett under).. Noen som vet _hvor_ merkingen sitter på denne hjelmen, eventuelt avkrefte at noen noengang blir spurt om å vise til E-merking av hjelm på oppkjøring?
Hmm.. på min står det kun størrelsen på den merkingen..Super Glide Custom skrev:På min Scuberth C3 ( ikke pro ) står ECE merkingen på samme runde merke som angir størrelsen. Står skrevet langs kanten ...
Hvis du ikke har ECE merking på hjelmen får du ikke bruke den på oppkjøringen, sensor spør noen ganger om at du må vise hvor på hjelmen det står.Snikendeugle skrev:Hmm.. på min står det kun størrelsen på den merkingen..Super Glide Custom skrev:På min Scuberth C3 ( ikke pro ) står ECE merkingen på samme runde merke som angir størrelsen. Står skrevet langs kanten ...
Har ikke dissekert hjelmen helt enda for å finne merkingen, så det får bare være. Merkingen står ihvertfall i manualen, det får holde for meg..