Hadde jo vært kjekt om vi kunne ha fått til en felles camp, men åssen i huleste skal vi finne hverandre? Dexter tilbydde oss å låne hans banner. Takket nei, men har nå spurt om det er greit likevel.Rolig camp er okidok for oss

Vi kommer på fredag ettermiddag/kveld og kommer til å sprade rundt i MCsiden.no T-skjorter i tillegg til å henge opp i hvert et forumbanner på Etesian4 teltet vårtJinta skrev:Vi kjører nedover torsdag formiddag etter at gubben har stått opp fra nattevakt (tar for gitt at han har fått bytta og ordna så nybiken er på plass). Litt usikker på ruta, men antagelig så blir det via Drangedal, Treungen og nedover.
Hadde jo vært kjekt om vi kunne ha fått til en felles camp, men åssen i huleste skal vi finne hverandre? Rolig camp er okidok for oss
Jeg drar på tirsdag og e framme på torsdagen jeg og en kollegaSmurfen skrev:Dit ska je og flere fra røros regionen
Jinta skrev:Vi kjører nedover torsdag formiddag etter at gubben har stått opp fra nattevakt (tar for gitt at han har fått bytta og ordna så nybiken er på plass). Litt usikker på........
Da får vi låne banner som vi tar med. Ankommer torsdag ettermiddag/kveldingen og sikter oss inn på en oki plass på det rolige området og henger opp det på lavvoen, så da skulle det væra mulig å finna ossAJ skrev:Vi kommer på fredag ettermiddag/kveld og kommer til å sprade rundt i MCsiden.no T-skjorter i tillegg til å henge opp i hvert et forumbanner på Etesian4 teltet vårtJinta skrev:Vi kjører nedover torsdag formiddag etter at gubben har stått opp fra nattevakt (tar for gitt at han har fått bytta og ordna så nybiken er på plass). Litt usikker på ruta, men antagelig så blir det via Drangedal, Treungen og nedover.
Hadde jo vært kjekt om vi kunne ha fått til en felles camp, men åssen i huleste skal vi finne hverandre? Rolig camp er okidok for oss![]()
![]()
På rolig område - hvis det da er ledig plass. Noe det pleier å være :-)
Tåketeppe?Bjønnavind skrev:Jeg oppsøker rolig camp jeg også.. Er framme torsdag ettermiddag/ kveld :-)
Tæppatå'k!
Det blir så øllet fordamper godt ja :)Godtvoksen skrev:Vi får et helt topp vær:
http://www.yr.no/sted/Norge/Vest-Agder/ ... Y.facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
Kommer denne tøffe dama på Norgestreffet?
http://www.nrk.no/trondelag/kom-seg-til ... 1.11052959" onclick="window.open(this.href);return false;
Sånn omtrent? :Jinta skrev:Litt usikker på ruta, men antagelig så blir det via Drangedal, Treungen og nedover.
Bra det ble tur da - vi talast!boblehue skrev:Slik regner jeg med ruta vår blir!
Live GPS Tracking er også nyttig når man skal stoppe innom gamla som bor litt nord for Lyngdal, da får man nylaget kaffe og litt småsnaks før siste lille strekket mot Lista.
Gamla du liksom, hun er så sprek og oppegående som bare det. Hils så mye og ha en fin turboblehue skrev:Slik regner jeg med ruta vår blir!
Live GPS Tracking er også nyttig når man skal stoppe innom gamla som bor litt nord for Lyngdal, da får man nylaget kaffe og litt småsnaks før siste lille strekket mot Lista.