Prosjekt selges da jeg innser at 3 barn under 4 år og en 1959 modell bobble krever sitt.
Godt utgangspunkt, 97 % komplett.
Jeg er ingen mc ekspert, men sålangt mangler det:
-fremskjerm
-tanklokk
-starter solenoid
-bakbrems hydraulikk sylinder ( defekt)
Sikkert noen småting, men det er mye deler som følger med. Se bilder.
Fyr løs så skal jeg svare så godt jeg kan.
Selges for kr 7000 eller byttes i kjørbar MC over 400 ccm. Gjerne med lite mellomlegg. Helst veteran.
Sykkelen står på Hommersåk \ Sandnes, jeg kan nås på tlf: 98262190
vidar.eiane@lyse.net
1981 Suzuki GS650L
- Viddien1980
- Motorsykkelen din: Suzuki gs 650 L
1981 Suzuki GS650L
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Viddien1980 den 04 jun 2013, 13:24, redigert 1 gang totalt.
- Viddien1980
Re: 1981 Suzuki GS650L
flere detalj bilder
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Viddien1980
flere bilder
Hei igjen.
Da er sykkelen jeg kjøpte av deg nesten ferdig men jeg lurer på om du vet om noen har en motor da den som stod i er kaputt?
Det virker som det er amatører som har satt den sammen da veiv lager på 2stempler er gått og knekt stempelfjær på den ene.
Du må nesten gi meg nr igjen til han som hadde den før deg da du har blitt lurt til å tro at denne var i ok stand.
Jeg vil gjerne snakke med vedkommende.
Mvh
Magnus
Da er sykkelen jeg kjøpte av deg nesten ferdig men jeg lurer på om du vet om noen har en motor da den som stod i er kaputt?
Det virker som det er amatører som har satt den sammen da veiv lager på 2stempler er gått og knekt stempelfjær på den ene.
Du må nesten gi meg nr igjen til han som hadde den før deg da du har blitt lurt til å tro at denne var i ok stand.
Jeg vil gjerne snakke med vedkommende.
Mvh
Magnus