Mulig vi legger oss på den campen som er hakket nærmere sanitærforholdene hvis det er ledige plasser der.
Det er ikke så langt, kanskje 300 meter.Jinta skrev:Hmm...ser på kartet over treffområdet at det er et stykke fra rolig campen til dusj/wc![]()
Mulig vi legger oss på den campen som er hakket nærmere sanitærforholdene hvis det er ledige plasser der.
Oki..ikke verre nei...løpe fort dasimpson skrev:Det er ikke så langt, kanskje 300 meter.Jinta skrev:Hmm...ser på kartet over treffområdet at det er et stykke fra rolig campen til dusj/wc![]()
Men kanskje langt nok om morgenen hvis du er veldig trengt.
Nest lengste tror jeg:) men uansett for et par år siden var det tusenvis av speidere der på en liten flekkDuville skrev:Halllloooooo Plass..... Dette er en flyplass med i hvert fall for noen få år siden med Nordeuropas lengste rullebane. Russlands største transportfly landet der for 5 - 6 år siden - kanskje 7 - 8 år siden
Plass til halve Norge der ute........i hver sitt telt
Ser an det når vi kjem ned i morra, så prates vi da BjønnavindBjønnavind skrev:300 meter til dass er jo et stykke unna.. Kjedelig å få skikkelig festivalmage da! Det er jo umulig å løpe hvis det virkelig haster! :-P hehe..
Tæppatå'k!
Bra jobba! :-) Det er bare å speide etter Ratwingen så finner dere meg!SuperMorten skrev:Traff en kar på en 900 TDM i Drammen. Han kom fra Vestby og skulle til Lista. Vi skravla litt, og han fikk mcsiden.no-visittkort av meg. Jeg ba han se etter et banner som lignet det på visittkortet, og garanterte masse trivelige folk..
du får spre deg, ratwing'en, telt og diverse godt utoverBjønnavind skrev:Da er jeg framme, og kaprer plass på rolig campen! Er kort vei til dass her.. Hehe.. :-) Bare å slå opp telt ved siden av meg dersom det er ønskelig.. Dette er så nærme festecampen at man ikke går glipp av noe morro :-P
Tæppatå'k!
Husker du spurte etter piggtråd tidligere, har du fått det?Bjønnavind skrev:Camp Bjønnavind er et faktum! :-)
Tæppatå'k!
Vi tar laus fredag kl. 9.00 og tar turen om Siljan, Drangedal, Evje... Krysser vi..?AJ skrev:Da er det meste pakket og klart.
Nye soveposer fører til nye utfordinger når det gjelder pakking av den tidligere mye omtalte RevPack'en vår...
Men det ordner seg det også :-)
Liten endring i planene:
Farer nedover i ettermiddag i stedet for i morgen tidlig og tar en overnatting i Bø på Beverøya camping.
Andre som evt. gjør det samme eller vurderer å gjøre det, må gjerne speide etter en hvit Stelvio og banke på hyttedøra rett ved![]()
Og på freddan er det straka vegen til Norgestreffet![]()