(Jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny.... jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny.... jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny.... jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....jeg skal slite ut V-Strom'en før jeg kjøper ny....)
Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt....Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt.... Nå er den utslitt....
Welshen skrev:
Farger og sånn da? Er det noen valg der? Blir spennende å se bilder, og plutselig ses vi vel etter veien.... Ikke langt unna Asker jeg.
Se opp for en hvit gs i kollektivfeltet mellom Asker og Skøyen
Fargevalget på den nye GSen er beskjedne: hvit, rød, en slags blå, sort og grå. Men det er bare nebbet og en stripe over tanken som er farget. Jeg tok hvit siden jeg har hvit hjelm (finner ikke plystresmileyen)..
Var det du jeg rullet sammen med på E18 idag fredag? Så en "speller" ny bmw ca samtidig med meg etter Lysaker og i retning Asker....og den kunne minne om den du har kjøpt. ...?
Welshen skrev:
Farger og sånn da? Er det noen valg der? Blir spennende å se bilder, og plutselig ses vi vel etter veien.... Ikke langt unna Asker jeg.
Se opp for en hvit gs i kollektivfeltet mellom Asker og Skøyen
Fargevalget på den nye GSen er beskjedne: hvit, rød, en slags blå, sort og grå. Men det er bare nebbet og en stripe over tanken som er farget. Jeg tok hvit siden jeg har hvit hjelm (finner ikke plystresmileyen)..
Var det du jeg rullet sammen med på E18 idag fredag? Så en "speller" ny bmw ca samtidig med meg etter Lysaker og i retning Asker....og den kunne minne om den du har kjøpt. ...?
Var ikke meg - (G/Hjemmekontor i dag). Jeg har en hvit GS og hvit stupelue.
Hehe, V-Strom'en er jo über-pålitelig som bare rakkern. Nå har tilogmed eksosen begynt å låte litt mer... kan det være sånn dempeull som forsvinner etterhvert? Eller kanskje noe rust innvendig!?? - jeg griper etter halmstrå her...
Nei, seriøst, V-Strom'en holder nok en god stund til... men kardang hadde vært fint Og litt mer krefter på lave turtall
Four wheels move the body. Two wheels move the soul. RuneMC's foto på Flickr Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC skrev:Hehe, V-Strom'en er jo über-pålitelig som bare rakkern. Nå har tilogmed eksosen begynt å låte litt mer... kan det være sånn dempeull som forsvinner etterhvert? Eller kanskje noe rust innvendig!?? - jeg griper etter halmstrå her...
Nei, seriøst, V-Strom'en holder nok en god stund til... men kardang hadde vært fint Og litt mer krefter på lave turtall
Gs'en er vond å sitte på, går dårlig, låter spinkelt og går nesten ikke an å ta svinger med.
Ja , BMW har alltid vært flinke til å finne sine feil og få dem raskt rettet ved recalls. Til etterfølgelse for andre og det er imponerende med tanke på hvor mange sykler de selger , spesielt i Europa og i USA der vi også er spesielt flinke med forbrukerrettigheter og advokatbistand.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
En MC-kyndig gubbe jeg kjenner som har eget verksted sier at han har små muligheter på nyere BMW,han har ikke råd til alt feilsøkeutstyret som trengs... ....og plass ?
Men det gjelder antakelig alle nyere MCèr...
Intruder skrev:En MC-kyndig gubbe jeg kjenner som har eget verksted sier at han har små muligheter på nyere BMW,han har ikke råd til alt feilsøkeutstyret som trengs... ....og plass ?
Men det gjelder antakelig alle nyere MCèr...
"Han veit ikkje ka han snakka om!!!"
Feilsøkingen foretaes med GS-911, den er på størrelse med en mobiltelefon-lader. I tillegg trenges en PC...
Vet ikke hvor god råd/plass fyren har, men inkludert avgifter til Fader Stat kommer det på under 3000 om han har en PC fra før.
Hvis knutks opplysninger om hvor enkelt søkeutstyr som trengs for feilsøking stemmer,vet han antakelig mye mer enn andre....
Eksperter sier mye og dyrt søkeutstyr.så....