Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
dag-zzr skrev:@ Duville. Ser ut som du må sjekke opp desorienterte forumister og lede dem på rett spor. Kan vi håpe på en statusrapport fra deg? Vi er sikkert mange som er spente på åssen det går med dere!:
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Takker for topp omvisningsimpson skrev:Hvilket område ligger dere på?ZZR-Erling skrev:Vi havna sammens med folk fra Telemark, vi er ikke på rolig område. Været er bra!
Men - fikk den andre gamlingen mcen sin før han reiste og er han fornøyd???Jinta skrev:Jaja,,,vi HAR altså vært på N-treffet asså!!![]()
Vi susa i vei via Drangedal, Gautefall, Åmli og Evje til Lista. Etterhvert så hagla det inn med sms`r fra folk om hvor hen de var og hvor vi burde ligge. Vi hadde tenkt å sikte oss inn på rolig område, men syntes det lå altfor langt unna sanitær og party-området. Når folk fra min "gamle" gjeng huka oss inn til deres camp, så slo vi oss til der. Hadde det steike artig natt til fredag....og formen var dertil meget laber på morraskvisten....ugg-ugg
![]()
Det frista veldig lite med flere "omganger" så vi bestemte oss for å pakke snippsekken og forlot åstedet og satte kursen for Lysebotn Turisthytte. Rakk akkurat middag 19.30 og herregud hvor godt det var med varm dusj og god seng,,,hehe. Tydelig at vi har vørti for gamle for heavy treff utskeielser![]()
I dag så kjørte vi hjemover over Suleskar - et nydelig vær !Videre opp Setesdalen til Haukeli og langs Myllargutveien/Arabygdi til Rauland. Over Vierli, Rjukan, Tinnsjøveien, Jondalen og hjem. Tilsammen ble det en svipp på 100 svingete flotte mil
![]()
Ikke pent å si sånn til damer, DuvilleDuville skrev: fikk den andre gamlingen
Nei var jo det da, men --- de reiste jo hjem etter en dag - det sier jo sitt :-). Er kanskje derfor det ikke kommer noen svarRottenikken skrev:Ikke pent å si sånn til damer, DuvilleDuville skrev: fikk den andre gamlingen
Nope..heldigvis så fikk han ikke det, så inntil videre kunne je kose meg med å sjå på den tøffe kællen min på en grom bikeDuville skrev:Men - fikk den andre gamlingen mcen sin før han reiste og er han fornøyd???Jinta skrev:Jaja,,,vi HAR altså vært på N-treffet asså!!![]()
Vi susa i vei via Drangedal, Gautefall, Åmli og Evje til Lista. Etterhvert så hagla det inn med sms`r fra folk om hvor hen de var og hvor vi burde ligge. Vi hadde tenkt å sikte oss inn på rolig område, men syntes det lå altfor langt unna sanitær og party-området. Når folk fra min "gamle" gjeng huka oss inn til deres camp, så slo vi oss til der. Hadde det steike artig natt til fredag....og formen var dertil meget laber på morraskvisten....ugg-ugg
![]()
Det frista veldig lite med flere "omganger" så vi bestemte oss for å pakke snippsekken og forlot åstedet og satte kursen for Lysebotn Turisthytte. Rakk akkurat middag 19.30 og herregud hvor godt det var med varm dusj og god seng,,,hehe. Tydelig at vi har vørti for gamle for heavy treff utskeielser![]()
I dag så kjørte vi hjemover over Suleskar - et nydelig vær !Videre opp Setesdalen til Haukeli og langs Myllargutveien/Arabygdi til Rauland. Over Vierli, Rjukan, Tinnsjøveien, Jondalen og hjem. Tilsammen ble det en svipp på 100 svingete flotte mil
![]()
Akkurat det er jeg veldig enig med deg/dere iJinta skrev:Kan nok bare konkludere med at vi trives best med å væra på farta istedet for å ligge flere dager på et sted å drekke
Rottenikken skrev:Akkurat det er jeg veldig enig med deg/dere medJinta skrev:Kan nok bare konkludere med at vi trives best med å væra på farta istedet for å ligge flere dager på et sted å drekke
Har vært, men ikke festa noe - fint område og god stemning på fredag... men hadde en del jobb og diverse som måtte prioriteres.. var oppe i sentrum og sjekka de som var kjørbare samt de ca 100 corvettene av forskjellig type og størrelse som var på utstilling i dag. En del heftig gassing i utkjøringa....Rottenikken skrev:Ja sant Duville, men hvordan er det med deg er du på treffet eller?
Eller ikke "haueverk"