ojda skrev:Joda, litt mere var det vel, men ikkeno fullt glass nei
En sånn kopp med kaffe kan holde for flere sånne glass med conjakker
De trenger jo ikke følges ad....
ojda skrev:Joda, litt mere var det vel, men ikkeno fullt glass nei
Du skulle nok tatt turen hit da Chevy1974, men mulig dårlig oppmøte på Smia også kan skylles NorgestreffetChevy1974 skrev:Sjå her ja... det var i dag det skulle vere mekke-treff med kake og greier. Ikkje rart at ingen ville vere med på Smia i dag då
Såg god ut den kaka di Carpa :-)
Norgestreffet kan ha noe å si, men det var noen MCer ute her idag. Jeg kjørte rundt Hurum og til Sylling-Skaret idag, muligens dere jeg hilste på langs Grimsrudveien, en rekke på fire eller fem sykler.Carpa skrev:Du skulle nok tatt turen hit da Chevy1974, men mulig dårlig oppmøte på Smia også kan skylles Norgestreffet
Det er nok meget sannsynlig, vi var 4 på rekke og jeg ledet an med min hvite hjelm.pelsen skrev:Norgestreffet kan ha noe å si, men det var noen MCer ute her idag. Jeg kjørte rundt Hurum og til Sylling-Skaret idag, muligens dere jeg hilste på langs Grimsrudveien, en rekke på fire eller fem sykler.Carpa skrev:Du skulle nok tatt turen hit da Chevy1974, men mulig dårlig oppmøte på Smia også kan skylles Norgestreffet
Det er dårlig gjort...
Det får bli neste gang, blir nok med på Øyeren rundt, selv om det ikke er kakeservering. Nå er syklene mine parkert for denne uken, drar avgårde til vestlandet på jobb i morgen tidlig med SAS.Carpa skrev:Det er nok meget sannsynlig, vi var 4 på rekke og jeg ledet an med min hvite hjelm.
Det var vel sånn ca halv fire tenker jeg.
Skulle jo kommet og fått deg litt kake du også da, vi klarte ikke å spise opp alt
Hehe... Er redd det ikke blir like mye gjort da..Carpa skrev:Neste gang du kommer SuperMorten, så skal du få kake med en gang
Express med DHL?ojda skrev:
Er det mere igjen av den kakaKan du vel maile over en bit Carpa
NeidaCarpa skrev:Express med DHL?ojda skrev:
Er det mere igjen av den kakaKan du vel maile over en bit Carpa