Ser ikke så ille ut hverken i rød eller hvit
Enig med att tanken var vel firkantet, ellers fin retro. kan godt være min neste sykkel blir en retro sak,F.eks Yamaha xjr 1300,Suzuki gsx 1400, kawasaki zxr 1100,1200.... Liker 70-80 talls looken, har kanskje med alderen å gjøre :-)EasyRider skrev:Hva synes folket om CB 1100 (2013) modellen?
Min mening er: motor, lykt og instrumenter ser bra ut. Men tanken og ihverfall side dekselet er litt for kantete. Potta ser litt stor ut.
Liker ikke helt kombinasjonen rød/sølv heller. Burde ha vært bare rød, med svart ramme/luftfilterbox og crom.
Når en ser på dette bildet over så kan en lurer litt "hva tenker han med nye CB". Synes han nesten ser misunnelig ut jeg på han med "the real classic".
Selv om det er litt kritikk fra min side. Synes jeg det er flott at Japanske motorsykkel produsentene forsatt tar fram de gode gammle classic sykklene i ny forpakning.![]()
Er en minitest av sykkelen på denne siden
http://www.cycleworld.com/2012/11/12/20 ... irst-ride/
Joda, men det er noe rart og "luftig" bak..blir vel bedre med fører.Tysnes skrev:Enig med att tanken var vel firkantet, ellers fin retro. kan godt være min neste sykkel blir en retro sak,F.eks Yamaha xjr 1300,Suzuki gsx 1400, kawasaki zxr 1100,1200.... Liker 70-80 talls looken, har kanskje med alderen å gjøre :-)EasyRider skrev:Hva synes folket om CB 1100 (2013) modellen?
Min mening er: motor, lykt og instrumenter ser bra ut. Men tanken og ihverfall side dekselet er litt for kantete. Potta ser litt stor ut.
Liker ikke helt kombinasjonen rød/sølv heller. Burde ha vært bare rød, med svart ramme/luftfilterbox og crom.
Når en ser på dette bildet over så kan en lurer litt "hva tenker han med nye CB". Synes han nesten ser misunnelig ut jeg på han med "the real classic".
Selv om det er litt kritikk fra min side. Synes jeg det er flott at Japanske motorsykkel produsentene forsatt tar fram de gode gammle classic sykklene i ny forpakning.![]()
Er en minitest av sykkelen på denne siden
http://www.cycleworld.com/2012/11/12/20 ... irst-ride/
Det har vell ikke vært noen MV-importør de siste årene i Norge før nå? Blir spennende å se om det blir sukkses. Det hjelper vell nå når de har "rimelige" 675cc maskiner i katalogenElolz skrev:MV Augusta F3, 675cc 2013:
![]()