Var ikke helt forberedt på at det var over 1,5 mnd vente tid for å få time hos Vegvesenet for å vise frem sykkelen for omregistrering. Men første ledige time fikk jeg i Bergen den 5 Juni, så da kan jeg vel kanskje være så heldig å ha den kjøre klar til neste helg...om jeg er heldig

Har nemlig flere problemer med denne forb... sykelen

Guzzi'n har definitivt noe vesentlig som TDM' manglet. Mye vesentlig!
Men, men det får vi ta en annen gang. Nå er det nye problemer. Før jeg kjørt siste tur med Guzzi'n - så jeg olje flekker på Garasje gulvet før jeg kjørte. Tørket rent under bunnpannen, og prøvde å finne ut hvor det kom fra. Men den gang ei, tok meg en kjøre tur og stoppet flere ganger for å skjekke lekkasjen. Men fant ikke ut hvor den kom fra. Jeg sjekket Olje plugg, slanger, osv, osv. Men alt OK. Så- til slutt oppdaget jeg oljen kommer fra svinghjulshuset...

Har nå bestilt ny simmering innenfor svinghjulet og time hos MC Marine i Bergen samme dag som kontroll hos Vegvesenet......dette er Onsdag 5 Juni, de mener de skal klare denne jobben i løpet av dagen :-)å så er det å få nye skilt til Fredagen slik at jeg kan få kjørt drømme turen min rundt Hardanger Fjorden mens det ennå er full blomstring der inne :-)å :-)å :-)å Ja,ja jeg kan nå leve i "trua" inntil det motsatte er bevist...