Gratulerer så myeNeburern skrev:Bestått!!:)
Fy fader hvor deilig. Takker for alle svar her på mc-siden.

Gratulerer så myeNeburern skrev:Bestått!!:)
Gratulerer :=D> !!Neburern skrev:Bestått!!:)
Det skal egentlig være to-veis kommunikasjon, men mikrofonen på mitt headset virket ikke så jeg måtte nikke og riste på hodet alt etter om jeg hadde mottatt beskjeden eller ikke.. Men det gikk greit det, når jeg husket på å nikke på hodetStianlarsn skrev:Det er det jeg håper på! en sensor meg godt humør vil jeg si skaper en sjanse på 90% at du består.
Men et siste spm. ejg har lenge tenkt på dette med kommunikasjon mellom oppkjøringa. er det toveis kommunikasjon? eller er det bare han som snakker? og om jeg ikke skulle høre hva han sier, hva gjør jeg da? feks kommer til et kryss hvor han egentlig sier "høyre" men du hører det ikke osv... han kan ikke stryke meg da? er nervøs fo rå ikke oppfatte hva han sier..
Kan love deg at det er ubeskrivelig deilig følelse å slippe både påheng og gul vest med LStianlarsn skrev:Okei, takk for fint svar. fikk vite det jeg trengte. får bare satse på at det er min dag og at jeg klarer det. tanen på å kjøre uten gul vest og en far som kjører bak meg er bare utrolig. like rundt hjørnet (8dager igjen)
Selvsagt går det bra :-)Stianlarsn skrev:Kan jeg tenke meg, gleder meg vilt! bare 1 uke igjen nå ( 6 dager om noen få timer)
største spm i hodet er hva jeg gjør om en ukes tid, om ejg ligger å griner i fosterstilling eller om jeg kjører rundt