Hallaise folkens.
Moro å lese om ulike meninger og følelser omkring det å velge MC
Har akkurat vært gjennom samme prosess, da jeg skulle starte NY MC karriere, etter 25 års pause..? :[-o<
Pratet med masse MC folk hos forhandlere, og kom relativt kjapt frem til at det finnes akkurat samme antall meninger som det finnes antall personer man snakker med.
Endte tilslutt med kombinasjon pris( ville ikke slenge for mye ut, dersom det ikke var like kult som jeg husket ) og tilstand. Fant en strøken 2005 Kawasaki KLE500, som vel passer inn i forumet her., Hentet sykkelen i Rælingen i begynnelsen av April. Kjørte hjem til Ytre Enebakk i sludd og 0 grader. kaldt men oooooohh for en følelse. "ny" sykkel. Dette var STRÅLENDE. Jeg hadde overhodet ikke tenkt på offroadkjøring før, men nå er jo muligheten tilstede

. So far so good. Sykkelen fungerer utrolig fint på svingetet humpete smale østfoldveier. I tillegg er det krefter nok ( 44 hk ), når man er novise som meg å må bygge erfaring fra bunnen. Nå er det forresten dags for neste fase. denne sykkelen har ikke vært solgt så mange av i Norge. dermed viste det seg at det er litt vanskelig å finne kofferter til den. men takket være diskusjonstråd her på forumet, fant jeg CW Motech sine Trax kofferter. venter på levering i disse dager. blir spennende å se sykkelen med disse på.
I det store å hele, det handler nok ikke bare om type sykkel, merke eller denslags! Litt følelser, litt pengebok, litt hvem man har snakket med, å etter en stund - ens egne erfaringer og ikke minst behov
Strålende lesing, interessante vinkler og vendinger. Ha en strålende dag alle zuzammen