TheHaughom skrev:Hullet mellom sving 6 og 7 (rett før sletta) er asfaltert denne uken.![]()
Men det var vel aldri i veien slik jeg så det. Nå er det i alle fall fikset!

Nei, men for et vimsehue som meg klarte jeg jo seff og treffe dem og

TheHaughom skrev:Hullet mellom sving 6 og 7 (rett før sletta) er asfaltert denne uken.![]()
Men det var vel aldri i veien slik jeg så det. Nå er det i alle fall fikset!
Hehe, ja, det kan jo skje om man kommer litt feil ut av svingen før. Den er jo litt krevende! :-)åTomgsx-r skrev:TheHaughom skrev:Hullet mellom sving 6 og 7 (rett før sletta) er asfaltert denne uken.![]()
Men det var vel aldri i veien slik jeg så det. Nå er det i alle fall fikset!![]()
Nei, men for et vimsehue som meg klarte jeg jo seff og treffe dem og
Nei, det gjør den ikke. Men det går jo an å jukse det til litt, om du skulle være veldig uheldig.KydeX skrev:Et spørsmål: Gjelder forsikringen under kjøring på Reve?
LordShaft skrev:Ja jeg kommer i løpet av sommeren Frøken Haughom![]()
Har ikke kjøpt bellypanen, nei. Den koster en del (rundtom 3000-3500 m/moms og frakt), så det får bli senere.Snikendeugle skrev:Lest igjennom heele tråden nå, siden Duke 690 interessen min har "peaket" de siste dagene, med mulig kjøp til uka :)
Skaffet du deg den belly-pan plastikken du viste lenger bak?
Hmmm, passer den rundt stock-catalysatoren, tro?
Forskjellen er hovedsaklig katalysatoren. Denne er bedre på 2013, ikke like restricted.Snikendeugle skrev: Eventuelt så ser ikke Powerparts "bug spoileren" så ille ut heller på en hvit Duke.
Og vet du om det er noen forskjeller fra 2012 til 2013 modellene? (jeg skal ikke ha R modellen, men som jeg har skjønt er det en "ferdig pimpa" 690 bare).
Metzeler Z8 (testvinner)Snikendeugle skrev:Hvilke dekk bruker du på Duke'n din forresten?
Leser at de som følger med sykkelen (Dunlop Sportmax Alpha 10(?)) går veldig fort vekk.
Hva vil isåfall være beste matchen for en Duke 690, med forholdsvis lang levetid og godt veigrep til normal kjøring (ikke på bane)?
Sederja :) Takk og takkLordShaft skrev:Metzeler Z8 (testvinner)Snikendeugle skrev:Hvilke dekk bruker du på Duke'n din forresten?
Leser at de som følger med sykkelen (Dunlop Sportmax Alpha 10(?)) går veldig fort vekk.
Hva vil isåfall være beste matchen for en Duke 690, med forholdsvis lang levetid og godt veigrep til normal kjøring (ikke på bane)?
Michelin Pilot Road 3
Dunlop Road Smart 2
Pirelli Angel GT
Ja som du ser... et sport touring dekk. Til vanlig veikjøring og lang levetid er dette beste valget.
Ja dette er for at det er sinnsyk prestsje i å ha "testvinner" dekk. Dette selger i dagens mc verden. Pilot Road 3 er fantastiske dekk ( i følge de som har brukt de) og de har vært testvinnere flere år på rad. Men den siste tiden har metzeler gått forbi med å fornye sin gummiblanding og måten å lage dekkene på. Ved testing av Sport Touring dekk er det ikke noe tvil om at de legger mest vekt på vått føre egenskapene.KydeX skrev:Synes det der med testvinner eller ikke varierer hele tiden. Jeg har pilot road 3 på min, og har lest at de også har vunnet tester. Nå er jeg enda ikke på det nivået at jeg tør å teste selv hvor grensa går. Spesielt ikke på vått føre, da har jeg nesten ikke nedlegg i det hele tatt. Så da tipper jeg at alle dekkene du lista opp er bra.
Nice, kanskje jeg skal tørre å legge meg litt kvassere i svingene :)LordShaft skrev: http://www.visordown.com/features/miche ... 18694.html" onclick="window.open(this.href);return false;