
takk for svar: D
Plomberinger kan det være i eksosen og i luftfilteret (?)Snikendeugle skrev:Hvordan er drevingen på den da? (ikke at jeg husker noen ca tall du bør ha, men om du har veldig lite foran og stort bak, så vil du har mye akselerasjon og lavere toppfart, som er vanlig på "crossere".
Det er vel somregel ikke mye plomber i 125 sykler? (annet enn motorens egne begrensninger)?
Bager skrev:Plomberinger kan det være i eksosen og i luftfilteret (?)Snikendeugle skrev:Hvordan er drevingen på den da? (ikke at jeg husker noen ca tall du bør ha, men om du har veldig lite foran og stort bak, så vil du har mye akselerasjon og lavere toppfart, som er vanlig på "crossere".
Det er vel somregel ikke mye plomber i 125 sykler? (annet enn motorens egne begrensninger)?
Tror ikke dreving har så mye å si.. er vell rundt 40 hk + - (?) I den siden den har full cross motor. og da er 100 ganske dårligt.
Har den gått så fort hele tiden, eller har den blitt treigere etterhvert? På tide med stempelbytte?