I morgen venter mere morro.

Carpa skrev:...Da er det til gjengjeld 4 uker helt fri for alt av plikter...
Har du punktert eller no.... ?SuperMorten skrev:Har akkurat kommet inn etter 10 km JOGGETUR..!!!
Sent from my GT-I9300
Neida. Bare frykten for å bli gammal...Carpa skrev:Har du punktert eller no.... ?SuperMorten skrev:Har akkurat kommet inn etter 10 km JOGGETUR..!!!
Sent from my GT-I9300
Tror nok det kan være veldig effektivt ... men det finnes nok behageligere måter å dø på enn å jogge seg til dødeSuperMorten skrev:Neida. Bare frykten for å bli gammal...Carpa skrev:Har du punktert eller no.... ?SuperMorten skrev:Har akkurat kommet inn etter 10 km JOGGETUR..!!!
Sent from my GT-I9300
Sent from my GT-I9300
Er ikke noe fare for det. Er alene med barn denne uka, og har derfor ikke fått løpt en meter siden nevnte joggetur. Ligger på sofaen med sjokoladekake og kaffejhn skrev: Tror nok det kan være veldig effektivt ... men det finnes nok behageligere måter å dø på enn å jogge seg til døde
Kan tenkes du har rett ... jeg leste i en eller annen nett-avis for et par uker siden noen meteorologer som sa at nord-norge er det nye østlandet, og østlandet er det nye vestlandet ... hva vestlandet var blitt vet/husker jeg ikke.Jacobsen skrev: De siste årene har jeg lurt på om vi har byttet plass med Bergen....
:-)å godt du har tatt til fornuft ... må tenke litt på barna vettuSuperMorten skrev:Er ikke noe fare for det. Er alene med barn denne uka, og har derfor ikke fått løpt en meter siden nevnte joggetur. Ligger på sofaen med sjokoladekake og kaffejhn skrev: Tror nok det kan være veldig effektivt ... men det finnes nok behageligere måter å dø på enn å jogge seg til døde
Sent from my GT-I9300