Ja de sto jeg og så på og tenkte at de var kjekke, men det ble med tanken.RuneMC skrev:Anbefales
Kjøpte den grå varianten på MC-messa. Iflg selger skulle den være grei å sitte ute med ned til -10C - og tror det stemmer sånn ca.
Nja, er du så sikker på det? Jeg tror veldig mange nyter å reise rundt i Norges land, med all den vakre naturen og fine veiene vi har.taco skrev:Ser ut til å ha vært en fin tur det da! Trenger ikke dra så jæ... langt hvis man skal se på flotte steder. Langt nok det der for en to-dagers. En annen ting er hvis man er ute etter de råeste mc-veier. Men de er det også mange av her på berget - Norge, det flotteste ferieland sier jeg da! (Veit jeg er i mindretall)![]()
Nei det er helt riktig at man ikke har bruk for det men min 7 år gamle datter er slett ikke enigtor2502 skrev:Fjell i Hagen har man ikke ikke så mye bruk for , sprengte bort over 1200 kubikk når huset ble bygd.
Tor2502
VROD VRSCSE2 CVO 2006
Sent from my iPad using Tapatalk 2
Men jeg har da ingen jobbJompa skrev:Hvordan i all verden får du tid til alt ?
Kjører milevis hver uke, hus, hage, jobb, barn og barnebarn :-)å
Har du ADHD ?
Sjefojda skrev:Grattis Carpa Flink jente!
Hva skal du bli nå da?
Nei, har hørt rykter om at de får fallskjerm, og jeg har veldig lyst til å prøve det :-)ojda skrev:Så smart, de får jo ikke sparken![]()
Ja, det er nok på tide med nytt batteri. Regner det for ganske sannsynlig at dette batteriet har fulgt sykkelen siden den var ny.RuneMC skrev:Batterier holder gjennomsnittlig i 3-5 år avhengig av antall oppladinger, bruk, lagring etc.
Hvis alder på batteri tilsier det, så kan det være på tide med nytt batteri og det pleier ikke koste en formue. Kan være en god investering foran en langtur. (Yuasa YTX12-BS koster 760,- hos MC-Oslo f.eks., men Monsterbike har det sikkert også)
Carpa skrev:Ja, det er nok på tide med nytt batteri. Regner det for ganske sannsynlig at dette batteriet har fulgt sykkelen siden den var ny.RuneMC skrev:Batterier holder gjennomsnittlig i 3-5 år avhengig av antall oppladinger, bruk, lagring etc.
Hvis alder på batteri tilsier det, så kan det være på tide med nytt batteri og det pleier ikke koste en formue. Kan være en god investering foran en langtur. (Yuasa YTX12-BS koster 760,- hos MC-Oslo f.eks., men Monsterbike har det sikkert også)
Hva er egentlig forskjellen på det batteriet du nevner og de man kjøper på Biltema?