Voodoodoo skrev:Relax skrev:Duville skrev:Billigste er jo å holde seg hjemme. Det er nesten like billig å kjøre MC som å ta ferje??? sånn ca. Selvfølgelig kjører vi MC - det er jo ett MC- forum og i tillegg til at det er like rimelig så får du med deg all moroa

.
.

:-)
Enig!
Samme som jeg tenker når noen tar Autozug ....
Man er på "a ride" også kjører man tog???
Okay, dokay,,,smak og behag

Tja. Greia er vel at turen mellom sverige eller danmark er en dørgende kjedelig transportetappe. Derfor er fx. Kielferga en fin og behagelig begynnelse/avslutning på ferien. Kombinert med autozug er det en genial måte å komme seg ned til alpene helt uten å måtte humpe 100mil på motorvei. Så kan en heller bruke tid og energi på de fine mcveiene.
Smak og behag.... og joda, har tatt danskebåt og Kielfegre selv jeg....

Men man "må" ikke] humpe 100 mil på motorvei i Tyskland... det finnes fine veier og steder på andre veier nedover også ..
Og sliten ,,,mistet enegi etter en dag eller to i salen ???? Åssen sykkel er're du har a??

..SPØK!!
Det var vel ikke så alvorlig ment fra min side første svaret her.. folk skal gjøre de vil ,,,det gjør hvertfall jeg ... .... men jeg har hatt flere fine, hyggelige turer gjennom Tyskland både natt og dag .. :-)..og jeg slår gjerne et slag for Berlin, Dresden,, steder i tidligere øst Tyskland... Rhindalen.. Mozel osv osv.. Men , om man er først og frems ute etter kjøring io Alpene, så joa,,skjønner deg... :-)