RuneMC skrev:Gratulerer - det kjøpet kom litt raskere enn jeg hadde trodd, men sikkert en klasse opp når det gjelder motorvei
...men errrm... CD-skifter??? Jeg kjører med musikk på øret hele tiden fra Zen Xfi-spilleren via lydisolerende plugger - det funker det også

Det kom fortere enn jeg hadde tenkt også. Hadde egentlig lovt fruen at jeg ikke skulle finne på noen sprell i år..

Jeg spiller vanligvis musikk gjennom SRC'n til Schuberth. Ikke all verdens kvalitet, men greit nok. Foretrekker dog stillhet. Men jeg tenkte mer på å irritere "naboene" når jeg kjører lanesplitter.. Noen gode forslag til "lanesplittemusikk".
Har egentlig sikla på RT lenge. Siden før jeg kjøpte V-Stromen, men var utenfor økonomisk rekkevidde. Det har endret seg. Har prøvekjørt litt av hvert i det siste. De to som har blitt skikkelig testet av meg er Multistrada og RT. Begge har vært personlige favoritter, og startet således testing med et positivt utgangspunkt. Nå er det sikkert jeg som er litt rar, men skuffende nok passet ikke Multistradaen til meg. Men det gjorde derimot RT'n, til gangs. Jeg hadde rett og slett ikke lyst til å levere den tilbake. Det var kjærlighet ved første girskift..

Vi har av og til diskutert vindsus og turbulens her inne. Dette er fremmedord som jeg antageligvis vil glemme betydningen av når jeg har kjørt noen mil med RT'n Det var så stille at det var nesten kjedelig.. Vil jeg ha litt vindsus, eller få tørket av en våt hjelm, er det bare å trykke på knappen og senke vindskjermen, slik at jeg får lufta midt i hjelmen.. Men fortsatt ikke turbulens. Bare jevn vind.
En annen ting, var at jeg begynte å se etter bagasje muligheter til tur (bl.a. pre-høst). Nå er det ikke lenger noe problem..