Da var CBR'n solgt

Ja, det gjør jo det. Hege, min kone har vært både i Frankrike og Italia med GSXR..og ja, da har vi kjørt hele veien ned, men tatt toget tilbake.LordShaft skrev:Nå syns jeg du er veldig negativ, å kjøre 1000 R på landevei og langkjøring går som en drøm, med litt pauser selvfølgelig![]()
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Voodoodoo skrev:Å kalle en std. Haya for smidig er vel å ta litt i men med litt modifikasjoner så funker den bra. Som regel er det føreren som er begrensningen.
Den sliter som de andre hypertourere med bakkeklaringen når de begynner å gå unna i svingene. Fothvilere underkåper eksos osv tar nedi v. Heftige nedlegg.
Meeen det går da an å ha det artig alikavæl
Fredspipene mine, som Globe engang kalte dem? Eller bør jeg kalle de dommedagsbasuner?Sprint skrev:Sjekk busaen til TB181,bygd om pottene slik at de ligger under salen.Om den går fort på vestlandsveier?
Tror jeg skal slite med å ta nedi med mi (ræva er vel hevet rundt 6cm) - det skal i alle fall noe til for at pottene skrapesVoodoodoo skrev:Å kalle en std. Haya for smidig er vel å ta litt i men med litt modifikasjoner så funker den bra. Som regel er det føreren som er begrensningen.
Den sliter som de andre hypertourere med bakkeklaringen når de begynner å gå unna i svingene. Fothvilere underkåper eksos osv tar nedi v. Heftige nedlegg.
Meeen det går da an å ha det artig alikavæl