V-strom "skyter" - LØST
- Kjellrf
- Innlegg: 1621
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: V-strom "skyter"
DL 1000 går litt for magert, for å klare støy og avgasskrav. Veit at bl.a. Suzukiforhandleren i Kristiansand har et program som de legger inn i styringa, og problemet er løst.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
-
- Innlegg: 203
- Registrert: 19 jul 2012, 04:26
- Motorsykkelen din: BMW K1600GT
- Bosted: Levanger
Re: V-strom "skyter"
Det kan virke som det er grunnen, skal høre med forhandler. Takk for tips.Kjellrf skrev:DL 1000 går litt for magert, for å klare støy og avgasskrav. Veit at bl.a. Suzukiforhandleren i Kristiansand har et program som de legger inn i styringa, og problemet er løst.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
-
- Innlegg: 203
- Registrert: 19 jul 2012, 04:26
- Motorsykkelen din: BMW K1600GT
- Bosted: Levanger
Re: V-strom "skyter" - LØST
Takk for tips her
. Den gikk for magert kort og godt. 1 time på verksted og en tusenlapp fattigere så fikk jeg nesten ny sykkel. Nå er den kjørbar fra tomgang og oppover i alle gir, tidligere så var den rykkete under 4000 omdreininger. Som sagt: En helt annen sykkel
Enn om det gikk å gjøre noe med turbulensen over 90 km/t, da hadde det faktisk vært en fantastisk sykkel.
Jeg har byttet speil og satt på Giviskjerm uten den helt store forbedringen.


Enn om det gikk å gjøre noe med turbulensen over 90 km/t, da hadde det faktisk vært en fantastisk sykkel.
Jeg har byttet speil og satt på Giviskjerm uten den helt store forbedringen.
- Kjellrf
- Innlegg: 1621
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: V-strom "skyter" - LØST
Ta av vindskjermen, og sjekk hvordan turbulensen er da. På enkelte sykler hjelper det, fordi da treffer lufta under hjelmen.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
-
- Innlegg: 53
- Registrert: 11 mai 2011, 08:23
- Motorsykkelen din: 2007 BMW R1200GS
- Bosted: Sør Rogaland
Re: V-strom "skyter" - LØST
2004 modellen har justerbar vindskjerm, du kan prøve alle justeringer, men det er vel kanskje allerede gjort? Det fantes også en laveere skjerm som løser turbulensproblemet.
2002-2003 modeller var enda mye verre mtp turbulens, der endte jeg opp med å kappe av vindskjermen bit for bit til jeg var fornøyd med den jeg hadde.
2002-2003 modeller var enda mye verre mtp turbulens, der endte jeg opp med å kappe av vindskjermen bit for bit til jeg var fornøyd med den jeg hadde.
Tidligere motorsykler:
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)
'95 Honda CB500 (2006-2007)
'99 BMW R850RT (2007-2008)
'91 Yamaha XT 600E (2009-2011)
'02 Suzuki V Strom 1000 (2008-2010)
'07 Yamaha TDM900A (2010-2014)
'09 BMW F800GS (2014-2015)
'11 Yamaha Super Tenere 1200 (2015-2018)
'15 Suzuki V Strom 1000 (2019-2019)
'13 KTM 1190 R (2019-2020)
'13 Triumph Tiger 800XC (2020-2021)
'07 BMW 1200 GS (2021-)
'99 BMW R1100RT (2021-2022)