Edit: Klarte å legge inn feil nick. Skal være Hansi, ikke Hstu.
](./images/smilies/grrr.gif)
Om du så skulle ønske, kan jeg være ditt reisefølge oppover?SuperMorten skrev:Jeg er fortsatt like mye helt sikker, altså 100%. Har til og med byttet sykkel, fordi det ble for lite plass på V-StromenAkkurat nå har jeg bare ett lite problem. Min datter som tilbringer ferien sin hos meg, reiser fra Gardermoen denne ettermiddagen, og jeg må hjem igjen, bytte kjøretøy, og sette kursen nordover. Men det løser seg helt sikkert
Helt supert. Vet jo ikke når. Må sjekke flybillettene til jentungen, samt at jeg skal forsøke å skaffe henne alternativ transport :-)Gielas skrev:Om du så skulle ønske, kan jeg være ditt reisefølge oppover?SuperMorten skrev:Jeg er fortsatt like mye helt sikker, altså 100%. Har til og med byttet sykkel, fordi det ble for lite plass på V-StromenAkkurat nå har jeg bare ett lite problem. Min datter som tilbringer ferien sin hos meg, reiser fra Gardermoen denne ettermiddagen, og jeg må hjem igjen, bytte kjøretøy, og sette kursen nordover. Men det løser seg helt sikkert
Det var synd.JK95 skrev:Så først nå at jeg starter skole en uke tidligere enn normalt, så jeg må nok melde avbud allerede 2 min etter påmelding...![]()
Jeg er med!!Snikkeren skrev:
Og til dere som har meldt dere på, kan dere bekrefte i tråden her om dere fremdeles skal være med? Gjelder også de som akkurat har meldt seg på, sånn at jeg får en skikkelig oversikt over hvem som faktisk blir med.![]()
SuperMorten skrev:En nå 200% sikker. Har jo kjøpt ny sykkel sånn at jeg skal få med all taxfree'n.. nei pokker, vi skulle kanskje ikke utenlands..![]()
![]()
Ja se der ja.. : kneggBusa Trond skrev:Jeg kommer, med gamle dekk![]()
SuperMorten skrev:En nå 200% sikker. Har jo kjøpt ny sykkel sånn at jeg skal få med all taxfree'n.. nei pokker, vi skulle kanskje ikke utenlands..![]()
![]()
... Men SuperMorten da
![]()
Det går helt fint å kjøre med dobbel kvote over Geiranger
Må kose seg litt på tur også
Det skal jegSnikkeren skrev:Det var synd.JK95 skrev:Så først nå at jeg starter skole en uke tidligere enn normalt, så jeg må nok melde avbud allerede 2 min etter påmelding...![]()
Hadde vært kjekt å ha med noen unge folk også. Du får satse på neste år.
![]()