Er sjelden jeg kommer over dette, men var en tur forbi Fetsund retning Lillestrøm i dag og der har de jo et "kollektivt-felt" som istedenfor vanlig buss/taxi skilt er merket med "3+" som vel kalles "samkjøringsfelt" ?.
Har jeg noe der å gjøre på MC, eller blir det kun for dem med sidevogn?
Kan vi kjøre i 3+ /samkjøringsfelt?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Kan vi kjøre i 3+ /samkjøringsfelt?
Du kan kjøre i disse feltene med to-hjulsMCPCP skrev:Er sjelden jeg kommer over dette, men var en tur forbi Fetsund retning Lillestrøm i dag og der har de jo et "kollektivt-felt" som istedenfor vanlig buss/taxi skilt er merket med "3+" som vel kalles "samkjøringsfelt" ?.
Har jeg noe der å gjøre på MC, eller blir det kun for dem med sidevogn?

Kjører ofte denne veien selv og synes selvfølgelig at den er altfor kort.
Etter rundkjøringen på Åkrene-sletta er det jo slutt på 3+-feltet...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Ser slik ut ja
http://www.mc24.no/article.php?articleID=2922
http://www.mc24.no/article.php?articleID=2922
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- PCP
- Motorsykkelen din: Honda VFR750 (1996)
Flotte greier, takk skal dere ha!
Når jeg var der i går var det nokså lite trafikk, men jeg bet meg merke i at det som du sier var temmelig kort(e) strekninger det var snakk om AJ.
Det jeg skulle i går var en tur på Elkjøp, men som mange av dere vet kan det (selv med GPS-"hjelp") være litt vanskelig å finne korteste vei når været er fint, så det ble visst ca 37 mil. Med andre ord kan det hende jeg blander eller husker feil, men var det ikke akkurat ved disse jordene som AJ nevner nå en masse grave-arbeid, og muligens en forlengelse av 3+ feltet på gang?

Når jeg var der i går var det nokså lite trafikk, men jeg bet meg merke i at det som du sier var temmelig kort(e) strekninger det var snakk om AJ.
Det jeg skulle i går var en tur på Elkjøp, men som mange av dere vet kan det (selv med GPS-"hjelp") være litt vanskelig å finne korteste vei når været er fint, så det ble visst ca 37 mil. Med andre ord kan det hende jeg blander eller husker feil, men var det ikke akkurat ved disse jordene som AJ nevner nå en masse grave-arbeid, og muligens en forlengelse av 3+ feltet på gang?
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Mener å huske at det det er noe graving på gang langs Åkrene-sletta, ja. Men om det er arbeid med slikt 3+ felt vet jeg ikke.PCP skrev:Flotte greier, takk skal dere ha!![]()

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
De jobber med motorvei utvidelse i områdene Åkrene og Fet, ja. Blir vel ny Fetsund bru om +/- 5 år også.
Selvom den kollektivstrekka er kort, er den helt essensiell om en tar kollektivt transport innover til lillestrøm/Oslo. Køen fra Fetsund brua til Lillestrøm er ikke pen på morgenkvisten
Selvom den kollektivstrekka er kort, er den helt essensiell om en tar kollektivt transport innover til lillestrøm/Oslo. Køen fra Fetsund brua til Lillestrøm er ikke pen på morgenkvisten

MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013