300mil på ei uke.

Takker!ArcticTiger skrev:Fine bilder ZZR-Erling![]()
Åssen gikk det med Jinta da, greide hu å holde følge med deg og Vesle-Tigern?
Jepp det var det, og vha yr ble ruta snekra underveis, og vi fikk nesten bare godvær :)Carpa skrev:Det var nok en flott tur
Takk!RuneMC skrev:Flotte bilder![]()
3.dje nederste bilde hvor er det fra? Ser litt kjent ut, men samtidig ikke helt...
Litt vel svær i kjeften her kanskje ZZR-ErlingZZR-Erling skrev:Takker!ArcticTiger skrev:Fine bilder ZZR-Erling![]()
Joa, om jeg venter litt på a..jeg er en jævel i svingadog skraper fothvilleran litt tidlig syns æ..hehe..men selvf parkerer a meg på langstrekka om a vil, og det hender jo...jaja..gjør ikke mæ nå.
Jinta skrev:Litt vel svær i kjeften her kanskje ZZR-ErlingZZR-Erling skrev:Takker!ArcticTiger skrev:Fine bilder ZZR-Erling![]()
Joa, om jeg venter litt på a..jeg er en jævel i svingadog skraper fothvilleran litt tidlig syns æ..hehe..men selvf parkerer a meg på langstrekka om a vil, og det hender jo...jaja..gjør ikke mæ nå.
![]()
Har nok ikke de store vanskene med å holde følge i svinga hvis je vil og gidder....problemet er nok heller det siste....for å si det rett ut, så vil je aller helst slippe å se på "elendigheta" foran meg(har vært godt vant tidligere). Prøvde underveis på turen å fokusere mest mulig på naturen som forøvrig var flott
ZZR-Erling skrev:Hvittingfoss-Evje-Østerdalen-RV17 Gartland til Nesna-Mo i Rana-Saltfjellet-Bodø-Saltfjellet-Namsskogan-Romsdalen-Trollveggen-Strynefjell-Valdresflya-heim.
300mil på ei uke.