Åssen går det med kontraktbruddet?

Ja, det kan du si..jeg brøt avtalen i utgangspunktet ved å kjøpe Tigern..dette kjøpet er i overensstemelse med kjerringa..så nå er det bra :) heheElolz skrev:Grattis med ny sykkel, men er spent på hvordan du greide å sno deg unna denne:
Jinta skrev:Jepp.....håper inderlig du vil kose deg med Tigern. Vi har nemlig lagd en skriftlig kontrakt her i huset(underskrevet av oss begge to) på at vi ikke skal bytte noe ner mc før 31.10. 17 nå
3, har mista telling...neida..ZZR'en ble kjøpt i 2010 og kjørt 40 000km.joo skrev:Det var da borti natta til bytting der i gården... 3 nye sykler på 9 måneder???![]()
Lurer på at du rett og slett bør ha minst to sykler i stallen, i tillegg til det Jinta skal ha selvsagt
K er 4 ja. K1200S var BMW's første firer som ble satt på tvers, og tatt ut noe særlig effekt av, den kom i 05. I 09 kom 1300S som er en "finpussa" 1200S kan man si. Motor og gir har vært hos tuning og engineering hos Ricardo Engineering, (de som skapet 1600-maskinene), og fikk revidert topp og girkasse, den har også annen kardang og noe kosmetisk.RuneMC skrev:Haha, her veksler visst ny-syklene raskere enn hårnålssvingene opp Trollstigen![]()
Jaja, gratulerer igjen!
"K" i BMW-sammenheng er vel firesylindret (?), og med like mye hester som en over middels sprek Audi A5 på to tonn, så bør du vel ha god sjanse på å ikke bli frakjørt på rett-strekkene tenker jeg...
Sto en fin fin WC der...Flanker skrev:Gratulerer med ny sykkel. Sikler personlig meget mye på en Super Tenere hos Speed. Vi får se til neste år :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jeg vet. Var der og prøvekjørte for 2 helger siden, og det har ikke vært like kjekt å kjøre V-Strom siden!ZZR-Erling skrev:Sto en fin fin WC der...Flanker skrev:Gratulerer med ny sykkel. Sikler personlig meget mye på en Super Tenere hos Speed. Vi får se til neste år :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk 2![]()
oii.heh...mente å skrive World Crosser..de er nok dugelige!
Jeg prøvekjørte en spesifikk bruktsykkel (nå er den min). Jeg spurte om å få prøve nye 1200GS men der hadde de solgt demo'n. Alt dette var mens jeg hadde gamla på service..mortenolb skrev:Åssen er det med prøvekjøringer på speed, egentlig? Jeg har jo lyst til å prøvekjøre litt forskjellig, men er det bare å dra opp og høre? Regner med at ikke det er hva som helst man kan prøve, men de syklene som pleier å stå ute?(med mindre jeg tar helt feil og det faktisk er noen kunder sine)
ZZR-Erling skrev:"Bestilt" lørdag, levert mandag av Speed MC, Sandefjord.
Bytta inn min Tiger 800 -13 med BMW K1300S -13 :)
175hk, ABS, varmeholker, ASC, ESA, QS, kjørekomputer og bærer.
Bergen skrev:ZZR-Erling skrev:"Bestilt" lørdag, levert mandag av Speed MC, Sandefjord.
Bytta inn min Tiger 800 -13 med BMW K1300S -13 :)
175hk, ABS, varmeholker, ASC, ESA, QS, kjørekomputer og bærer.No fikk eg lyst på K1300S igjen...