Jeg blir usikker på hva begrunnelsen egentlig er denne gangen? Ble det litt for mye fart i trådene, foretrekkes det tråder hvor man er ganske så enige om hvordan tingene bør være? Så langt jeg kan se, har ikke Juleniss1 brutt noen forumregler, og om han har gjort det er det fint om noen kan henvise til overtrampene som er begått. Slik det er nå er det vanskelig å se kriteriene for hva administrator mener er oppførsel som gjør at man fortjener å stenges ute fra dette forumet. Jeg blir usikker på hva som er tillatt å skrive her, og hvem som er nestemann til å hives ut etter å ha skrevet noe som oppfattes som feil av administrator (AJ).
Kan vi få en forklaring på hva som ansees som så grov oppførsel at man blir utestengt? Jeg ser jhn også lurer på dette i denne tråden: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 54#p178654" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er innlegget hans, som også inneholder morsomheten til Juleniss1:
jhn skrev:Jeg trudde heller ikke at du, eller noen andre ansvarlige i forumet hadde headhuntet juleniss1, jeg tror heller ikke så mange andre som har litt kjennskap til deg/mc-siden og/eller juleniss1 trodde det.AJ skrev:Det med headhuntingen samsvarer ikke med virkeligheten, slik jeg kjenner den, men noen vil åpenbart gjerne ha det til å være slik...jhn skrev:Juleniss1 skrev:Jeg ble headhuntet av Høvdingen for å få litt fart i dere trøttinger,men det er ikke så lett. Nå er imidlertidig rammevilkårene endret drastisk,så jeg finner det best å skygge banen.jhn skrev:Her er det jo antydning til temperatur ... artig, det kan vi like![]()
Ha en god kveld![]()
Men det blir imidlertid ikke mer sant av den grunn.
![]()
Juleniss1 er glad i litt humor ser det ut for, og kommer gjerne med litt tvetydige eller kryptiske meldinger ... dette med headhuntingen havner nok sikkert i den skuffen.
Nå sitter jeg bare å lurer på hva som gjorde at han fant det best å skygge banen, ut fra ordlyden kan det se ut som om han gjorde det frivillig, men av forskjellige årsaker tror jeg ikke det.
Hvis det ikke var frivillig, så dukker det jo andre ting også opp som jeg lurer på, f.eks hva han har sagt eller gjort ... ja, for jeg antar man må si eller gjøre noe galt for å bli utestengt.
Det kan være greit å vite for andre også om dere har satt noen nye og usynlige grenser for hva som godtas her inne. Eller kanskje det ikke er noen fastsatte grenser ... man bruker bare innfallsmetoden kanskje?
De siste par dagene har jeg lest en del rundt om på forumet, men klarer ikke å se noen grove overtramp fra julenissens side .... ikke noen små heller forsåvidt.