Men...
Mitt inntrykk fra en ca 30 000 fot oppe i luften var at
AndreasB -> Han var jo kun ute etter å krangle - et ekte "forumtroll" -> helt greit at han ble utestengt igjen.
Juleniss1 -> Litt odde/gåtefull men mild og humoristisk start, etterhvert litt mer til å tøye grensene ift forumreglement. Utifra innleggene jeg har lest, kanskje noe lav terskel for utestengelse iflg min personlige mening (...men han kan godt finne noen triveligere Avatarer da... iflg min personlige mening...

Men helt sikkert er det at jeg ikke kjenner til det som evt har foregått utenom, på PM etc.
Skjønner også moderatorene hvis de ikke ønsker å bruke all sin tid på å hele tiden sjekke innlegg til en person som er ute etter å tøye grensene.
Som TaSK nevner er det andre forum der det er kortere lunte der ute i store verden. Et par innlegg som kritiserer noe ved forumet eller inneholder elementer av å rakke ned på andre brukere eller med reklameinnhold, kan være nok til at en moderator utestenger en bruker.
Til sist så har jo Juleniss1/Kawasaki/KliffArne et helt eget forum hvor han er sjefs-moderator.
Kan også være medvirkende til hvorfor terskelen synes ekstra lav. En moderator fra et annet forum bør jo absolutt tenke over måten han formulerer seg på.
My 2 cent.