Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Dette virket som en spennende rute :) Tenkte først på å kjøre Stranda, Stryn, Byrkjelo for deretter å kjøre mot Førde, men ruten via Ålesund var kanskje nokså interessant :) Takk for tipsLordShaft skrev: Hallaien og velkommen![]()
Kjører du kysten nedgjennom kommer du til å komme borti det meste av bra veier. Mye svinger og artige strekk. Jeg liker best å kjøre ytre fra Ålesund, via Volda Nordfjordeid og Byrkjelo. Før du fortsetter mot Førde og Lavik.
Flott å få et livstegn fra dere! Håper dere har en storveies ferie!AJ skrev:I ferd med å sjekke ut Mandello del Lario her i Italia... :-)
Det var litt av en turSolo-rider skrev:Legger inn bilder av gårsdagens og dagens tur på pcen. Flott tur syntes jeg![]()
ojda skrev:Pakker og prøver å finne ut om det er noe jeg har glemt![]()
Busa Trond skrev:ojda skrev:Pakker og prøver å finne ut om det er noe jeg har glemt![]()
Ledningen til kamera
![]()
God tur Reisende Mack
Dere må gjerne overnatte her videre fra lørdag til søndag. Hvis dere kjører fra BusaTrond via Telemark så blir det en dagstur før dere ender opp her :)Snikkeren skrev:Sitter og ser på reiserute for meg og Raggi. I morgen bærer det mot østlandet, og første "langturen" for Raggi.
Overnatting er booket hos Busa Trond fra fredag til lørdag. :)
Takker for tilbudet, men fra lørdag til søndag skal vi overnatte hos et vennepar. Søndag drar vi tilbake til Bergen.evike skrev:Dere må gjerne overnatte her videre fra lørdag til søndag. Hvis dere kjører fra BusaTrond via Telemark så blir det en dagstur før dere ender opp her :)Snikkeren skrev:Sitter og ser på reiserute for meg og Raggi. I morgen bærer det mot østlandet, og første "langturen" for Raggi.
Overnatting er booket hos Busa Trond fra fredag til lørdag. :)