Men det er ZX10R står tilbake for de fleste syklene fra europa. RSV4, S1000RR/HP4 og Panigale stiller i mine øyne en klasse over.
Uten at jeg har råd til noen av dem for øyeblikket

Sludder!simpson skrev:Dette er jo bare treningstidene fra helgens løp på Silverstone.
Blir store forandringer på den listen iløpet av dagen og i morgen.
Problemet med bakbremsen var at småstein kunne kile seg og låse bakbremsen. Det er og en recall på knottene man justerer lyktene med.simpson skrev:Japsene eller Kawa for den saks skyld er også plaget med recalls.
Leste i MC Avisa i vinter etter en omtale om bruktkjøp av GTR 1400, at den har hatt en del recalls ang. låsing av bakbremse pga designfeil, kofferter som ramler av, oljelekk rundt topper osv.
Å hvorfor det?simpson skrev:Det går to/tre kawaer for hver BMW eller Ducati, så det er ikke til å unngå at det er fler kawaer på topp ti en de andre.
Det er med 6 BMW, 4 Ducatier og 14 :-)å kawaer.........
Tja...MH434 skrev:Å hvorfor det?simpson skrev:Det går to/tre kawaer for hver BMW eller Ducati, så det er ikke til å unngå at det er fler kawaer på topp ti en de andre.
Det er med 6 BMW, 4 Ducatier og 14 :-)å kawaer.........![]()
Jada, sikkert bare en bagatell, husker bare at det var noe med bakbrems, men poenget er at "alle" har sine feil/problemer. Også japser.JohnnyTh skrev:Problemet med bakbremsen var at småstein kunne kile seg og låse bakbremsen. Det er og en recall på knottene man justerer lyktene med.simpson skrev:Japsene eller Kawa for den saks skyld er også plaget med recalls.
Leste i MC Avisa i vinter etter en omtale om bruktkjøp av GTR 1400, at den har hatt en del recalls ang. låsing av bakbremse pga designfeil, kofferter som ramler av, oljelekk rundt topper osv.
Vel, nå er andre trening ferdig og som jeg sa, det blir store forandringer i forhold til første listen.MH434 skrev:Sludder!simpson skrev:Dette er jo bare treningstidene fra helgens løp på Silverstone.
Topp ti kommer til å være dominert av kawaer med en bmw på topp og kanskje en panigale i topp 5
BMW'n blir nok værende på plass nr1 ut sesongen, men bak der blir det nok endel områkeringer...simpson skrev:Vel, nå er andre trening ferdig og som jeg sa, det blir store forandringer i forhold til første listen.MH434 skrev:Sludder!simpson skrev:Dette er jo bare treningstidene fra helgens løp på Silverstone.
Topp ti kommer til å være dominert av kawaer med en bmw på topp og kanskje en panigale i topp 5
Topp 5 er nå:
BMW
Kawasaki
Ducati
Ducati
Ducati
Så det er ikke mye sludder her ser du....