ojda skrev:Er ikke sint på deg Trond, "bare veldig, veldig skuffet"

Ikke vær skuffet
ojda 
Det er ikke alle som får smake på "løken" min veit du
Kvelds tur
Er gressenkemann denne uken så da blir det god tid til litt kveldskjøring. Kjørte opp til Jevnaker og videre til Bjoneroa langs Randsfjorden, var blitt noe dårlig asfalt oppover der nå i nesten fjellovergang stil. Hadde et stopp på fergeleiet på Tangen, jeg så båten kom og håpet på at jeg kunne ta den over fjorden men kapteinen meldte at det var siste turen for kvelden. Da var det å kjøre over Bjoneræva og ned til Sperillen i Ådal, egentlig litt artig vei over der med også noe nylagt asfalt. Kjørte så venstreådalen ned til Hallingby hvor det ble en kaffestopp.
Det var overskyet og temperaturen lå på rundt 18 grader, helt perfekt mc-vær.
Målet for turen i dag var å ta med GoPro kamerat å filme masse samt prøve ut flere kameravinkler slik at jeg har noe råmateriale å leike meg med til vinteren. Og ikke klok av skade så filmet jeg med kamerat på toppboksen uten å sikre det

, siden det var meget klein asfalt oppover der akkurat da og kamera stod slik at jeg ikke så det i speilene så fant jeg ut etter hvert at kamera var borte
Ble litt red for jeg fant det ikke med en gang heller, sikkert ikke alt der som skulle kommet på bordet til lensmannen

.
Men etter mye leiting over noen km kom det til rette. Hadde gledet meg til å se fallet når jeg kom hjem men det hadde skrudd seg av gitt. Kamerahuset fikk noe hjuling men glasset fremfor linsa var bra
Kaffestopp ++
Nesten hjemme så hadde dem begynt å legge ny asfalt i dem flotte svingene jeg kjørte i før på dagen, akkurat da begynte det å regne også.
Stemningsvideo fra Tangen
[video]
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... a2krh2EMtI[/video]