Nå er det min tur, Hej Hej!!
Jeg er en svensk jenta som har vart bosatt i Oslo i snart 6 år.
Jeg er 25 år og studerer PR og kommunikasjon, og ved siden av studiet jobber jeg som ridelærer, ryttere og dømmer også endel hestestevner.
Jeg begynte på lappen for noen uker siden og har oppkjøringen i morgen, skrekkblandet glede!!
Intresset for motorsykkel har funnits der siden jeg var liten, jeg pleide å være faren min sin eksosrype, eller kanskje det kalles for eksosminirype eller eksosrypeegg når man er rundt 10 år, hmm
Han kjørte en Kawasaki GPZ 900, og jeg var ikke mange år gammel når jeg sa at "når jeg blir stor skal jeg ha en Ninja"
Etter at fattern solgte sykkeln for 10 år siden så la jeg egentlig hele mcgreia på vent, og hest har tatt opp alt av tid, helt tils jeg møtte min kjæreste for 2 år siden som kjører sykkel. :-)
Så nå etter 2 sesonger som hans eksosrype har jeg bestemt meg for at dette klarer jeg og :[-o<
Jeg kjøpte en sykkel for en månad siden, tenkte det er greit å ha en egen å øvelsekjøre med da kjøreskolen er veldig dyr. Valget falt på en Kawasaki Ninja 250r, 2010 modell som jeg elsker alrede!
Jeg tar lappen for tung sykkel men valgte en mellomtungsykkel å ha første sesongen/sesongene å kjøre meg inn på, jeg er ikke så stor selv, regnes nok som en ganske liten jenta, så med denne sykkeln kan jeg konsentrere meg på kjøringa og kosen med mc istedenfor hvor høy platå jeg må ha under skorna for at rekke ned :-)
Min mini-ninja er liten, lavt sete, lettkjørt, drikker lite og utroligt morsom at kjøre, til og med kjæresten som kjører Kawasaki zx12r til vanlig syns min sykkel er kjempe artig
Så, dette er meg!