Da får du stilig sykkel med god sittestilling, gode bremser og motor med kreftene på rett sted. 0-100 er litt over 3 sekunder.
Da har det ikke noe å si at kompisene kjører Harley og Bmw til 250k, det er Monstret til 100k folk liker best

En V-ROD koster FRA 270.000,- så dette er nok rimelig uaktuelt :)erlend_cbr skrev:Hva med en V-Rod? Siden du først ser på en cruiser/custom, så hadde ikke jeg valgt en japaner. Det blir jo litt feil, for meg iallefall. Sikkert mange meninger rundt dette.
Svigerfar hadde en Softail Heritage, og den var full av feil. Han byttet den ut med denne V-Rod'en, som er veldig snill i pris til HD å være.
Har ikke vært noe trøbbel med den, og den har en grom Porsche motor med mye bånndrag. Den tillater også høyresvinger, ulikt mange sykler med mye potter på siden.
Vi har testet på stripa, og V-Rod'en holdt tritt med min CBR600 et godt stykke, før turtallet på min tok overhånd og blåste forbi. Da sto det 150 på nåla. Så akselerasjon har den plenty av.
Var dette en 2013 Intruder 800 altså?Epylypzon skrev:Fant en video med akselerasjon av Intruder 800: http://www.youtube.com/watch?v=J-W6BiRW5e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Følelsen blir uansett ikke den samme som nevnt av andre her.
Her på bygda har det i alle år eksistert en plass hvor folk "tester" bilene sine. På dette punktet klarte jeg 145-150 mener jeg å huske med min E30 316 (m3 motor). Den gjorde nok 0-100 på ca 5 sek. Her har jeg 170-175 med nåværende GS800, 195-200 med X R6`n.
Egentlig ikke. Hvorfor kjøpe ny?Bjerknez skrev:En V-ROD koster FRA 270.000,- så dette er nok rimelig uaktuelt :)erlend_cbr skrev:Hva med en V-Rod? Siden du først ser på en cruiser/custom, så hadde ikke jeg valgt en japaner. Det blir jo litt feil, for meg iallefall. Sikkert mange meninger rundt dette.
Svigerfar hadde en Softail Heritage, og den var full av feil. Han byttet den ut med denne V-Rod'en, som er veldig snill i pris til HD å være.
Har ikke vært noe trøbbel med den, og den har en grom Porsche motor med mye bånndrag. Den tillater også høyresvinger, ulikt mange sykler med mye potter på siden.
Vi har testet på stripa, og V-Rod'en holdt tritt med min CBR600 et godt stykke, før turtallet på min tok overhånd og blåste forbi. Da sto det 150 på nåla. Så akselerasjon har den plenty av.
Du har forsåvidt et poeng der...erlend_cbr skrev:Egentlig ikke. Hvorfor kjøpe ny?Bjerknez skrev:En V-ROD koster FRA 270.000,- så dette er nok rimelig uaktuelt :)erlend_cbr skrev:Hva med en V-Rod? Siden du først ser på en cruiser/custom, så hadde ikke jeg valgt en japaner. Det blir jo litt feil, for meg iallefall. Sikkert mange meninger rundt dette.
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=43157340
Bjerknez skrev:Var dette en 2013 Intruder 800 altså?Epylypzon skrev:Fant en video med akselerasjon av Intruder 800: http://www.youtube.com/watch?v=J-W6BiRW5e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Følelsen blir uansett ikke den samme som nevnt av andre her.
Her på bygda har det i alle år eksistert en plass hvor folk "tester" bilene sine. På dette punktet klarte jeg 145-150 mener jeg å huske med min E30 316 (m3 motor). Den gjorde nok 0-100 på ca 5 sek. Her har jeg 170-175 med nåværende GS800, 195-200 med X R6`n.
Etter min beregning i forhol til videoen så gikk den fra 0-100 på rundt 6sek. og det var jo så absolutt ikke galt. Lenger opp her så linket jeg jo til en side som mente tiden det tok var rundt 9sek. Tror uansett ikke jeg får ro i sjela før jeg får testet en slik og det blir jo en stund til ennå.
Ellers så så jo disse Ducatiene lenger opp her utrolig tøffe ut!! :)
Men her snakker vi fartsmaskiner med prestasjoner langt utover det jeg tør og begi meg ut på. Dessuten så koster jo denne intruderen bare 120.000,- ny.
Kawa'n var kjappere enn alle de andre rundt 750/800 V-twin cruiserne. Da den kom, var den klart best i testene. Har hatt 2 stk Classic og 1 Vulkan 800. Nå er det VN900 som gjelder, den er nok ikke dårligere. Kawa har bestandig vært av de flinkeste med gassrespons.ejs skrev:![]()
Fant ikke noen aks målinger på Intruder 800,men Kawa VN800 classic fant jeg til 0-100 på 6,3 sek.og Drifter versionen til 6,6 sek.Suzukien er vel som Classicen tenker jeg.
Kjøp heller en Moto Guzzi.