Klart du gjør det. Turene blir bare lengre og lengreCarpa skrev:Ups, en liten regnefeil her ser jeg. Mente jo 4-5 år....
Tviler sterkt på om jeg kommer opp i over 40 mil om dagen, det må i så fall være transportetapper som sluker mil.....

Klart du gjør det. Turene blir bare lengre og lengreCarpa skrev:Ups, en liten regnefeil her ser jeg. Mente jo 4-5 år....
Tviler sterkt på om jeg kommer opp i over 40 mil om dagen, det må i så fall være transportetapper som sluker mil.....
Mulig det, for noen uker siden ville jeg vel sagt at jeg aldri kom til å kjøre over 30 milJohnnyTh skrev:Klart du gjør det. Turene blir bare lengre og lengreCarpa skrev:Ups, en liten regnefeil her ser jeg. Mente jo 4-5 år....
Min personlige rekord er 82,6 milCarpa skrev:Mulig det, for noen uker siden ville jeg vel sagt at jeg aldri kom til å kjøre over 30 milJohnnyTh skrev:Klart du gjør det. Turene blir bare lengre og lengreCarpa skrev:Ups, en liten regnefeil her ser jeg. Mente jo 4-5 år....
Imponerendemaglil skrev:
Min personlige rekord er 82,6 milsom jeg gjorde unna forrige søndag.
Kjørte Aurskog-Gjøvik-Dombås-Hjerkinn-Folldal-Rondane-Rendalen-Elverum-Kongsvinger-Charlottenberg-Aurskog :-)å . Hele turen tok 11,5 time.
Det lurer jeg også på. Jeg fikk nemlig prøve Busa Trond sin Explorer med Raggi bakpå, og hun følte hun satt alt for langt fra meg. Derfor har jeg begynt å se litt på andre alternativer.Carpa skrev: Du er vel godt fornøyd med den nye sykkelen da
Kanskje en Moto Guzzi Norge 1200 kunne vært noe for deg og Raggi?Snikkeren skrev:Det lurer jeg også på. Jeg fikk nemlig prøve Busa Trond sin Explorer med Raggi bakpå, og hun følte hun satt alt for langt fra meg. Derfor har jeg begynt å se litt på andre alternativer.Carpa skrev: Du er vel godt fornøyd med den nye sykkelen da
Har du fått kjørt med passasjer? I så fall, hvordan sitter passasjeren? Er det langt mellom fører og passasjer?
Vel, da må det bli en Stelvio, daSnikkeren skrev:Nja, har ikke helt sansen for den. Heller mer mot sykler i adventure segmentet.
Megafornøyd med sykkel'n.Snikkeren skrev:Det lurer jeg også på. Jeg fikk nemlig prøve Busa Trond sin Explorer med Raggi bakpå, og hun følte hun satt alt for langt fra meg. Derfor har jeg begynt å se litt på andre alternativer.Carpa skrev: Du er vel godt fornøyd med den nye sykkelen da
Har du fått kjørt med passasjer? I så fall, hvordan sitter passasjeren? Er det langt mellom fører og passasjer?
Ingen klager fra Bakpå, som er den eneste passasjeren jeg pleier å ha bakpåSnikkeren skrev:Hvordan sitter passasjeren på den da?
Du kan få prøve min neste helg, så kommer du til å overlate adventuresyklene til Indiana Jones og de kara der..Snikkeren skrev:Det lurer jeg også på. Jeg fikk nemlig prøve Busa Trond sin Explorer med Raggi bakpå, og hun følte hun satt alt for langt fra meg. Derfor har jeg begynt å se litt på andre alternativer.Carpa skrev: Du er vel godt fornøyd med den nye sykkelen da
Enten det, eller så får du lyst på TDM. Er en knakandes god sykkel det og.SuperMorten skrev:
Du kan få prøve min neste helg, så kommer du til å overlate adventuresyklene til Indiana Jones og de kara der..