Prøver meg på MC Logg/Blogg jeg også. Er nok veldig dårlig på oppdatering men plutselig passer deg seg å hive inn litt fakta om meg selv og sykkelen min.
Videre her i posten er litt i forkant og under min første langtur. Lindesnes - Nordkapp turen.
Posten her var egentlig i en annen post. Tur og Treff eller hva den heter. Men fikk den flyttet hit til Bikers logg.
Litt om meg selv:
32 år gammel, bor i Klepp like utenfor Stavanger. Født og oppvokst i Stavanger.
Har siden jeg var ferdige med mine år i forsvaret jobbet så og si samme plass til dags dato. Og trives med det.
Startet MC livet i sen alder. Dette grunnet ungdommen i meg var fartsgal og elsket fart og spenning. Og fornuften med å ta MC lappen i senere tid var nok veldig nødvendig for å overleve.

Har nå hatt MC lappen i 4 år. Og har elsket vært eneste sekund.

Min første sykkel var tanken å ha som en "start" for å komme igang og lære meg skikkelig å kjøre. Kjøpte meg en Yamaha FZS 600 1998 med 38.000 km på telleren. En flott sykkel som bar preg av godt vedlikehold.
Nå, 3 år senere. En langtur til Nordkapp kjører jeg samme sykkel. Den har for min del gjort jobben mer en bra nok for meg.
Jeg blir aldri sliten i kroppen, den har godt drag, og lite problemer. Og problemene som har oppstått har jeg ved god hjelp av erfarne folk bl.a her på forumet, fått fikset selv. :=D>
Jeg hadde aldri sittet på en MC før jeg tok lappen og kjøpte sykkelen i forkant av føreprøven. Slik at jeg fikk øve meg litt selv.
For meg er MC livet en stor dose glede, opplevelser, minner og hobby på høyt plan. Treffer mye fantastiske sjeler og stortrives på turer alene og med andre.
Skal prøve å få delt litt om mine erfaringer og opplevelser

Hei alle sammen
Har lest en del her på forumet og fått mange gode tips med innlegg og tur referater.
Har lenge planlagt en langtur på MC. Men det har stått på MC lappen.
Nå er MC lappen snart i boks, MC på plass og turer i planlegging.
Har i den sammenheng laget en blogg av alle ting om meg selv og turene jeg kommer til å ha.
Gå gjerne inn på min blogg side og ta en titt.![]()
Her er linken: http://sturlesmcblogg.blogspot.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Setter selvfølgelig også pris på forslag til rute endringer, så skriv gjerne i kommentar feltet på bloggen.
Eller her om dere ønsker.![]()
Men første tur blir av det ekstreme for nybegynnere. Lindesnes - Nordkapp. Har lest flere her som vurderer turen eller del etapper av turen. Traff til og med på en som hadde rimelig likt rutevalg som meg. Så det var litt interessant.
Håper på tilbakemelding. På forhånd takk for hjelp og tips.![]()
Elruts