Håper også jeg skriver dette på riktig plass

Ja stor er den, og ennå større ser den ut. Men setehøyden er faktisk omtrent 2 cm lavere enn YZF-R125.simpson skrev:I 125 ccm klassen er vel Honda Varadero den ubestridte kongen.
Den er stor og har tatt feil flere ganger når jeg har møtt de og tar de for større sykler enn de er.
Er desidert den største sykkel i 125 markedet i dag.
De to cm er fra bakken og opp og de har du kun glede av nå du står stille, og det gjør du sjelden på sykkeltur.kjellv skrev:Ja stor er den, og ennå større ser den ut. Men setehøyden er faktisk omtrent 2 cm lavere enn YZF-R125.simpson skrev:I 125 ccm klassen er vel Honda Varadero den ubestridte kongen.
Den er stor og har tatt feil flere ganger når jeg har møtt de og tar de for større sykler enn de er.
Varadero tilhører også en annen kategori enn CBR og YZF-R
Der vil jeg ikke si meg helt enig. Den er gjerne behaglig å kjøre og du kommer deg fram. Men går ikke så utroligt bra, og ser jo ikke akurat kul ut mener no jeg.simpson skrev:I 125 ccm klassen er vel Honda Varadero den ubestridte kongen.