Sommeren 2010 ble det "desverre" bare opp til lofoten så i år skal nordkapp bestiges :-) Drar tirsdag morgen! Ow yes :-D
Hvis været ikke blir alt for ille, så kan jeg tenke meg å følge deg ett stykke på veien hvis planen er å følge kystriksveien? Eller er du en lonely rider som trives best alene? :)Svolp skrev:Helt riktig!![]()
Sommeren 2010 ble det "desverre" bare opp til lofoten så i år skal nordkapp bestiges :-) Drar tirsdag morgen! Ow yes :-D
HEY! er jeg som er lonly rider!DrGreve skrev:Hvis været ikke blir alt for ille, så kan jeg tenke meg å følge deg ett stykke på veien hvis planen er å følge kystriksveien? Eller er du en lonely rider som trives best alene? :)Svolp skrev:Helt riktig!![]()
Jeg er av den litt fåmelte typen og river ikke snerken av grøten for å si det sånn..Svolp skrev:Trives veldig godt i eget selskap, jo mindre folk på tur jo mindre mas og uenigheter![]()
Men, denne turen kommer en kompis med på tur som ikke har kjørt så langt før så det blit kjekt![]()
Bare slå følge med oss når vi nærmer oss
Nr er lagret! Skal slå på :-)DrGreve skrev:Jeg er av den litt fåmelte typen og river ikke snerken av grøten for å si det sånn..Svolp skrev:Trives veldig g dt i eget selskap, jo mindre folk på tur jo mindre mas og uenigheter![]()
Men, denne turen kommer en kompis med på tur som ikke har kjørt så langt før så det blit kjekt![]()
Bare slå følge med oss når vi nærmer oss
Gi ett hint om når dere nærmer dere Holm-Vennesund, så kan jeg se i været og eventuelt være baktropp opp til Bodø.
99787819