Hei, hei, hei, rolig nå, man fornærmer da ikke gamle damer? Der går grensen!!Carpa skrev:PCP skrev:
Hvis noen av dere er etter meg så kjører jeg jo bare fra dere (forutsatt at veien er helt humpfri og uten svinger, that is!)
Har du flere sykler enn den på profilbildet?
(Haha, nei, det var i grunn et morsomt og godt svar, sjakk-matt!

Men glem ikke at du er på min side i denne saken, sport-touring folket må stå sammen mot utryddelsen.
Jammen det er jo ingenting som er bedre enn det.ojda skrev: Å jeg blir stadig like overrasket over at folk kommer med disse fleipete sleivsparkene,
å når noen tar opp tråden å fleiper tilbake går de i forsvar![]()
Det finnes faktisk også andre som har et snev av humoristisk sans, tar poenget å kødder tilbakeSlapp av, vi har vært på bølgelengde hele tia. I allefall jeg

Tenkte ikke på det som noe forsvar akkurat, men innrømmer gjerne at jeg ble usikker nok på om noen faktisk kanskje kunne tro jeg var så følsom, at jeg syns det var greit å bare gjøre det klart at det var tull.

Det som står ved lag er at jeg syns motorsyklister, uansett type, har forbedringspotensiale når det gjelder avstand, samt en halvseriøs beklagelse til Carpa for å dra bloggen hennes helt på viddene, atter en gang. Selv om jeg da velger å tro det også er greit nok.