"The chase is sometimes better than the catch" :-)
Å velge sykkel er både morsomt, vanskelig og interesant, og det fine er at....ingen ting er feil eller det eneste riktige. Jeg kjører en Stelvio, og hadde noen fortalt meg at dette var sykelen for meg for 2 år siden....ja så hadde jeg nok dratt litt på smilebåndet

Men nå ble det nå engang slik

Uansett hva du velger så er det en induviduell vurdering ut fra dine ønsker, din smak, trendy, teknologi, design, bruksområde, gode/ dårlige råd osv,osv,
Da jeg med ferskt MC sertifikat begynnte å kikke i MC blader etc. for å kjøpe min første sykkel (den ble til kona) så var det Costum sykkler jeg først å frems kikket på...i dag er ikke dette en gang et Tema. Ikke det at jeg ikke liker Costum sykkler, men mine kriterier for å eie, like, eller bruken av sykkelen har endret seg....
Min første MC tur rundt på Vestlandet i 5 dager var på en 87 Mod 1000ccm Virago, og jeg husker hvor overasket jeg var for hvor god den egentilg var.

Så til slutt vil jeg bare nevne dette med "feelingen"....Jeg husker enda hvor stolt jeg var og godt det kjentes første gang jeg puttret rundt på 100CCm med dongeri jakke og kawa ørn på ryggen :-).
Er nok ikke samme "feelingen" jeg har i dag med Guzzie'n men det er en "good feeling" som jeg aldri fikk på TDM'n min. Selv om jeg ikke har noe å utsette på den gammle 850'n. Den var en fantastisk sykkel som bare fungerte udmerket. Den rett og slett bare gikk, og gikk.....og gikk....Lykke til :-)