Suzuki Gsx 600 til salgs, strøken!

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Avdica
Motorsykkelen din: Suzuki Gsx 600

Suzuki Gsx 600 til salgs, strøken!

Legg inn av Avdica »

Må dessverre selge min Suzuki grunnet skolegang. Bærer stort preg av at den er meget godt tatt vare på og vedlikeholdt.
Servicer er blitt tatt hver vår før den ble tatt i bruk og servicer er fulgt opp etter boka. Har kvitteringer på alt. Bør også nevnes at den har blitt parkert i tørr garasje.

Har en del ekstrautstyr: Det har blitt montert Bodis slip-on potte, double-bobble racing vindskjerm, justerbare hendler og miniskilt for et enda mer sportslig preg. Originalt skilt og skiltoppheng, hendler og original potte følger selvfølgelig med. Det er også montert 12V uttak til lading av GPS eller lignende på USB. Alt av originale deler følger med! Har også liggende ny original Gsxr tankveske og bakveske som kan følge med for et lite tillegg i prisen.

Sykkelen er registrert som mellomtung. Omregistrering inkludert!
Pris kan diskuteres ved rask handel! Ikke nøl med å ringe eller kontakte meg på e-post for en hyggelig mc-prat!
Pris: 97.000,-
E-post: avdicalm@gmail.com
Telefon: 41217000
suzuki1.jpg
suzuki2.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Avdica den 25 aug 2013, 18:06, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Re: Suzuki Gsx 600 til salgs, strøken!

Legg inn av mortenolb »

Du har forsåvidt ikke skrevet pris her, da, men jeg har sett annonsen på finn og skulle virkelig ønske at dette var noe jeg hadde råd til. Dumme økonomi. Perfekte fargen også.

Avdica
Motorsykkelen din: Suzuki Gsx 600

Re: Suzuki Gsx 600 til salgs, strøken!

Legg inn av Avdica »

mortenolb skrev:Du har forsåvidt ikke skrevet pris her, da, men jeg har sett annonsen på finn og skulle virkelig ønske at dette var noe jeg hadde råd til. Dumme økonomi. Perfekte fargen også.
Det hadde jeg glemt, takk! Skal endre det nå :)
Ja, fargen er fin!

Svar