Nå skal du høre om en:
Meg!

Gjorde et intervju i fjor med en BSA eier som kjørte med ikke altfor mye nedlegg i svingene. På veteransykkelen hans var det solide fotpinner, som slett ikke lot seg vippe opp... Dette hadde han merket et par ganger og funnet ut ikke var særlig trygt. Ikke minst da han kjente at bakhjulet var på vei opp i været da pinnen gned seg mot asfalten...Kjellrf skrev:Relax skrev:Kan ikke si at jeg har hørt om at man har veltet pga fotvilere har skrubbet.
Nå skal du høre om en:
Meg!
Hadde også faste fothvilere da jeg gikk overende, i Hanakleiva med CB100 for drøyt 30 år siden...AJ skrev:Gjorde et intervju i fjor med en BSA eier som kjørte med ikke altfor mye nedlegg i svingene. På veteransykkelen hans var det solide fotpinner, som slett ikke lot seg vippe opp... Dette hadde han merket et par ganger og funnet ut ikke var særlig trygt. Ikke minst da han kjente at bakhjulet var på vei opp i været da pinnen gned seg mot asfalten...Kjellrf skrev:Relax skrev:Kan ikke si at jeg har hørt om at man har veltet pga fotvilere har skrubbet.
Nå skal du høre om en:
Meg!