Stiller meg gjerne på Oslo, Buskerud, Oppland jeg

JeppZadnez skrev:Er det der vi møttes på Lørdag dere starter for Tyrigrava...Plumber?
Jeg kan gjerne bli med en tur til Tyrigrava i morgen hvis det er åpent for alle, har aldri vært der før.Plumber skrev:Riktig innstillingMenalux skrev:Blir med på alle forslagene jeg, bare morro å kjøre litt. :-)Snikendeugle skrev:Fin tur den igjennom Solbergfoss, ja :) Men kan bli noget lang for min del om det tas en nesten like lang tur hjemover igjen., og vi blir nok enige :-)
Sorry at jeg kupper tråden litt, men kan jeg spørre om du skal ha samme dekk som original (Michelin Pilot Power 3) og om du fått noe pristilbud får dekk + omlegging/balansering noe sted? Trenger nytt bakdekk om ikke så lang tid...Snikendeugle skrev:I Aurskog, ikke langt unna Lillestrøm og Oslo holder jeg til. Kjøres når det kan! :) Akuratt nå sparer jeg dekket litt til jobbkjøring inntil jeg får lønning, heh
Vært med på turer flere ganger med andre mcsidister innen den relativt korte perioden jeg har hatt lappen. Kjører gjerne "inspirert", men har ikke problemer med å holde litt i tøylene
ojda skrev:Flott tiltak![]()
Stiller meg gjerne på Oslo, Buskerud, Oppland jeg
Sendte deg chat/pm (?).lamoi skrev:Sorry at jeg kupper tråden litt, men kan jeg spørre om du skal ha samme dekk som original (Michelin Pilot Power 3) og om du fått noe pristilbud får dekk + omlegging/balansering noe sted? Trenger nytt bakdekk om ikke så lang tid...Snikendeugle skrev:I Aurskog, ikke langt unna Lillestrøm og Oslo holder jeg til. Kjøres når det kan! :) Akuratt nå sparer jeg dekket litt til jobbkjøring inntil jeg får lønning, heh
Vært med på turer flere ganger med andre mcsidister innen den relativt korte perioden jeg har hatt lappen. Kjører gjerne "inspirert", men har ikke problemer med å holde litt i tøylene
ALLE som har lyst til å bli med på Tyrigrava med avreise fra SHELL-STASJONEN FETSUNDBRUA kl. 18.00 er hjertelig velkommenlamoi skrev:Jeg kan gjerne bli med en tur til Tyrigrava i morgen hvis det er åpent for alle, har aldri vært der før.Plumber skrev:Riktig innstillingMenalux skrev:Blir med på alle forslagene jeg, bare morro å kjøre litt. :-)Snikendeugle skrev:Fin tur den igjennom Solbergfoss, ja :) Men kan bli noget lang for min del om det tas en nesten like lang tur hjemover igjen., og vi blir nok enige :-)
Oppmøte på Fetsund kl. 18 var det?