Kjempeartig at vi skulle få 100 registrerte brukere til jul.
Dette kaller jeg fremskritt, gratulasjoner til våre kjære "grunnleggere" er vel på sin plass.
Gratulerer så mye med et kjempeflott forum R&R.
Ja må si tanken streifet meg, men valgte å tro at det ikke ligger noe lureri her...Indian skrev:Ja, medlem nr 100, V8. Han kom, registrerte seg og gikk. Litt mystisk, spør du meg.: Som bestilt.
Det er aktivitets nivå som er interesant.
Vi får se om V8 blir mer å se her.
Var inne på adminsiden og sjekket, og det så ut som en helt reell e-post adresse (han/hun vil tydeligvis ikke vise den, så jeg kan ikke legge den ut her).Indian skrev:Ja, medlem nr 100, V8. Han kom, registrerte seg og gikk. Litt mystisk, spør du meg.: Som bestilt.
Det er aktivitets nivå som er interesant.
Vi får se om V8 blir mer å se her.
Vi er kommet over det værste oppussingshelvete nå (unnskyld uttrykket, men 70-80 timers arbeids uke i 3 måneder i strekk tar på! *PUH*).rogg skrev:Håy..
Ser vi er opp i 101 brukere nå... Velkommen til PELSEN...
Ant. stiger sakte men sikkert.....
Melder meg herved til tjeneste, svartarbeid selvfølgelig.ShadowMan skrev:Vi er kommet over det værste oppussingshelvete nå (unnskyld uttrykket, men 70-80 timers arbeids uke i 3 måneder i strekk tar på! *PUH*).rogg skrev:Håy..
Ser vi er opp i 101 brukere nå... Velkommen til PELSEN...
Ant. stiger sakte men sikkert.....
Så nå kommer frekvensene på artikler på MCsiden til å bli MYE bedre, og følgelig så lager vi etterhvert litt "støy" rundt debatt forumet!
Det kan så være, men jeg tror ikke en større aktivitet i forumet skader.pelsen skrev:det er ikke alltid positivt med et stort antall brukere, når antall medlemmer skyter i været skyldes dette ofte tilstrømming av medlemmer som ikke har sykkel, men kun motorsykkelplakater på gutterommet. Dette påvirker ihvertfall moderatorenes arbeidsmengde.
Moss Mc har ingen 125 avdeling men det finnes enkelte som dukker opp med lett sykkler. De fleste er barna til medlemene.rogg skrev:Håy...
En liten rettelse......Det er ikke i Moss jeg har sett de har en avdeling for 125cc, men det er Ski MC-klubb som har åpnet dørene for å ta inn 125cc-erne. Flott tiltak.
Det kan jo hende at Moss mc-klubb har gjort noe av det samme, men det vet jeg ikke noe om. Kanskje INDIAN kan svare på det...