Da kan jeg vel med god samvittighet ta meg en kosetur med Kawa'n i morgen

Tok vasken nå for 10 minutter siden. Burde vel ha gjort det tidligere, men har ikke hatt tid. Har bare vasket vindskjerm og sånt nødvendig, før det har vært tut og kjør på jobb. Men nå sitter jeg her med en kaffekopp i solen, og ser på at tyskern tørker..Voodoodoo skrev:Lunch før sykkelen omsider skal få vaska av seg møkka fra prehøstturen
Samma problemet som meg, allt for mye program på fritia.SuperMorten skrev:Tok vasken nå for 10 minutter siden. Burde vel ha gjort det tidligere, men har ikke hatt tid. Har bare vasket vindskjerm og sånt nødvendig, før det har vært tut og kjør på jobb. Men nå sitter jeg her med en kaffekopp i solen, og ser på at tyskern tørker..Voodoodoo skrev:Lunch før sykkelen omsider skal få vaska av seg møkka fra prehøstturen
... på Hadeland eller Nittedal?hakhap skrev:Ser på låntilbud og regner på egenandel etter å sett på en leilighet
Synd du ikke ga en beskjed, hadde ingen å kjøre med så droppet Vindfjelltunet idag. Men sånn er det, vi prøver igjen en annen gang. Du hadde nok en fin tur i solskinnet.Busa Trond skrev:Kaffe stopp i Eidsfoss etter jomfru tur til
Vindfjelltunet. Mange å prate med selv om det
ikke var noen kjente å se![]()
AJ skrev:... på Hadeland eller Nittedal?hakhap skrev:Ser på låntilbud og regner på egenandel etter å sett på en leilighet
Eller kanskje nærmere Hønefoss...?
Siden du nevnte E16 og rv4 i en tidligere post...
Hadeland er bra! :-)hakhap skrev:AJ skrev:... på Hadeland eller Nittedal?hakhap skrev:Ser på låntilbud og regner på egenandel etter å sett på en leilighet
Eller kanskje nærmere Hønefoss...?
Siden du nevnte E16 og rv4 i en tidligere post...
Nå var det på Hadeland, men senere i uka kan det vare i Vestfold