Nettopp. Sånn tenker jeg og.. Hvis han kjører meg ihjel..GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()

Nettopp. Sånn tenker jeg og.. Hvis han kjører meg ihjel..GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()
Ja det er det jeg tenker. Hjelper lite å hisse seg opp der og da. Mister bare fokus og øker egentlig sannsynligheten for at noe skjer ved neste korsvei.SuperMorten skrev:Nettopp. Sånn tenker jeg og.. Hvis han kjører meg ihjel..GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()
men seriøst det er jo nettopp det som er alternativet. Det er så sørgelig lite man får gjort om det kommer noen imot. Det er bare å forsøke å komme seg ut av situasjonen med helsa og sykkelen i god behold. Jeg har funnet ut at man gjør det best med et smil.. Smilet kommer fortest når jeg girer ned to knepp, og gir bånn gass...
GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()
Man kan jo være både burist og motorsyklist :-) De fleste av oss er vel det... men på den annen side er det lite trolig at en som kjører mc, kjører bil like dårlig som gjennomsnittsbilistenJompa skrev:GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()
Når begynte de å slippe inn bilister i bikers heaven ?
Men for motorsyklister er bilen bare et nødvendig onde, blant annet pga vinteren. Vi er da motorsyklister i våre hjerterGSF skrev:Man kan jo være både burist og motorsyklist :-) De fleste av oss er vel det... men på den annen side er det lite trolig at en som kjører mc, kjører bil like dårlig som gjennomsnittsbilistenJompa skrev:GSF skrev:Jeg vet bare at hvis en bilist kjører meg ihjel så kommer jeg til å banke ham når vi møtes i det hinsidige![]()
Når begynte de å slippe inn bilister i bikers heaven ?
Ja, med busser og større kjøretøy kan det av og til bli litt vel snaut med plass.Snikendeugle skrev:I en sving blir litt drøyt å kjøre forbi i ja. Var en buss som gjorde noe lignende mot meg i en mye krappere sving her om dagen... :-)å
Håper det der er i lav fartPCP skrev:Ja, med busser og større kjøretøy kan det av og til bli litt vel snaut med plass.Snikendeugle skrev:I en sving blir litt drøyt å kjøre forbi i ja. Var en buss som gjorde noe lignende mot meg i en mye krappere sving her om dagen... :-)å
Som feks her fra en av sommerferiens utflukter;