Ja så var man halvveis i offshoreturen igjen.
Det blei ganske kort fri denne gangen, litt overtid i slutten på forrige tur og en uke tidligere på jobb, men men, i ny jobb må man prøve å være litt positiv og fleksibel.
Litt kjøring blei det før utreise, men uansett for lite, det var sprutregn og "dritt" siste helga, og uansett la jeg siste hånd på en leilighet som jeg skulle leie ut.
Men hadde to fine turer 1. og 2. aug.
Torsdagen kjørte jeg fra Odda til Jondal, og opp til Folgefonna (sjekk Joo's bilder fra hans tur) og ned igjen til en lang lunch på Gjestgiveriet. Så mot Odda igjen, men tok en avstikker på den 2 mil lange blindveien som går mot sør, til Årsand.
Der kjørte jeg ned på kaia og nøt en relativt kald cola før jeg kjørte hjem og fortsatte med lister og maling til langt på natt.
Fredag blei det tur i retning Haugesund langs Åkrafjorden. Kom over "haugen" fra Odda, ned igjennom gamleveien i Rullestadjuvet, til Åkrafjorden, der vi kjørte de gamle veistrekningene til vi kom til Kyrping.
Nesten nede i Etne kjørte vi ut ved Håfoss, på Fv 35 mot Stødle kyrkje, og videre på gamleveien til Skånevik (Fv34) ANBEFALES!:)
Videre over med fergja og hjem til min kjære i Dimmelsvik der det ventet smørbrød, kaker og kaffi:) Og plutselig var det utreise på jobb :-)å :-)å
Nå sitter jeg og skal snart på nattskift. Har blitt en "dyr" tur, med mye netthandel
Akkurat lagt inn bestilling på ny slip-on fra SC-Project
street_triple_r_conic_opaco.jpg
street_triple_2013_conic_matt_grey_sc_project_exhaust_scarico_opaco.jpg
Det påstås fra produsent at den gir ca 4,5 hk ekstra og sparer inn 3,7 kg.. akkurat det driter jeg i, men jeg synes det var en frekk og sexy sak som matcher baik'en min:)
Og i tillegg har jeg handlet endel snadder fra Rizoma.. sukk, gleder meg til vinterkos i "snekkerboden" på låven, da jeg skal montere alt dette som jeg kjøper nå

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.