Det var større vinduer der jeg var... : kneggVoodoodoo skrev:Å kom igjen da, mange har nok vært innom dette strøket her uten å tenke over at stedet representerer en bransje som utnytter menneskeskjebner på det groveste.
Sent from my GT-I9300
Det var større vinduer der jeg var... : kneggVoodoodoo skrev:Å kom igjen da, mange har nok vært innom dette strøket her uten å tenke over at stedet representerer en bransje som utnytter menneskeskjebner på det groveste.
Er nok skivebom med moskva også.. stedet er nærmere enn dere tror... og bransjen som holder hus innafor veggene er veldig utbredt... vi skal ikke så langt...Elruts84 skrev:Hmm Moskva?
Heeeelt korrekt, nærmere bestemt Lindex Karl Johan.. Ei "rampesjappe" som gjør pengene sine på produkter laget av slavearbeidere fra bangladesh o.l.Elruts84 skrev:Oslo da?
Tro det eller ei, jeg liker ikke shoppingsentre og jeg liker ikke LindexVoodoodoo skrev:Ja nå mangler vi bare at Carpa bekrefter mine mistanker om at hun tilhører de som frekventerer slike etablissementer... Tør hun innrømme
Carpa skrev:Tro det eller ei, jeg liker ikke shoppingsentre og jeg liker ikke LindexVoodoodoo skrev:Ja nå mangler vi bare at Carpa bekrefter mine mistanker om at hun tilhører de som frekventerer slike etablissementer... Tør hun innrømme
Jeg har ikke råd til å handle D&G, når det kommer til Lindex så liker jeg bare ikke stilen de har.simpson skrev:Carpa skrev:Tro det eller ei, jeg liker ikke shoppingsentre og jeg liker ikke LindexVoodoodoo skrev:Ja nå mangler vi bare at Carpa bekrefter mine mistanker om at hun tilhører de som frekventerer slike etablissementer... Tør hun innrømme![]()
Eller er Lindex for billig og simpelt for en dame som deg?
Så mye for mine fordommerCarpa skrev:Tro det eller ei, jeg liker ikke shoppingsentre og jeg liker ikke LindexVoodoodoo skrev:Ja nå mangler vi bare at Carpa bekrefter mine mistanker om at hun tilhører de som frekventerer slike etablissementer... Tør hun innrømme
Siden du startet dette, kan ikke du bare fortsette og så den som gjettet riktig forsette senere?Carpa skrev:Jeg har ikke råd til å handle D&G, når det kommer til Lindex så liker jeg bare ikke stilen de har.simpson skrev:Carpa skrev:Tro det eller ei, jeg liker ikke shoppingsentre og jeg liker ikke LindexVoodoodoo skrev:Ja nå mangler vi bare at Carpa bekrefter mine mistanker om at hun tilhører de som frekventerer slike etablissementer... Tør hun innrømme![]()
Eller er Lindex for billig og simpelt for en dame som deg?
Men hvor blir det av neste bildet?
Carpa