Bjerknez skrev:
Hvor i landet holder du til?
Befinner du deg på østlandet, så kan vi jo starte en egen Yamaha cruiser klubb, hehe.
Tøff sykkel det der!
men er semsket sete noe smart da? Utover at det sikkert ser fint ut, så har jeg for meg at det blir vanskeligere å fjerne skitt etc. på disse?
Holder til i Oslo, så er ikke umulig at vi kan få til noe

Har alltid hatt lyst på noen å kjøre litt med men har ikke hatt venner med MC interesse :-/
Når det gjelder setet vet jeg ikke, men kan sitere fra et amerikansk forum:
If we are talking about the R-Spec seat(s) I don't think it is a real suede. I'm pretty sure its a synthetic material at least mine seems to be. I don't think suede would be a wise choice for a bike seat since if it gets wet it would take for ever to dry. Think of sitting on a damp leather chamois that you use to wipe down wet cars etc... its a similar type of porous leather to suede and it absorbs and holds water very well!
og
I was just told it is a suede "like" seat. As for taking care of it... I would like to know as well :-\
Yes, the R- Spec seat. I agree, suede "like" is accurate. Will let you know when I find something that works well.
@Erman: Ja, har fulgt med på Low and mean sitt prosjekt.. Ser jo rå/tøff ut, men ikke noe jeg kunne tenke meg

I utgangspunktet har jeg tenkt til å lakke skjermene, fjerne Yamaha logo, legge til Bolt logo, montere hvit/beige eksosbandage og evt. lakke varmeskjoldene på eksosanlegget. OG kanskje lakke ringen rundt speedometeret (folk har kommentert at chrommet der blender ofte når man skal lese av speedometeret som i utgangspunktet er vanskelig å lese i "feil" lysforhold). Har aldri gjort noe selv på sykkel eller bil tidligere, så det blir spennende å bli litt skitten under neglene

Har en svigerfar so mer hendig dog så skal nok høste inn litt tips derfra, samt tips fra det amerikanske forumet for Bolten :)